Ostatnie kilometry w Polsce.

Wtorek, 26 marca 2013 · dodano: 26.03.2013 | Komentarze 7

Zdecydowałem się na wypad nad J.Narie,a więc kierunek Pasłęk dalej na Morąg i Zabi Róg

Już niedaleko nad Jezioro,kultowa miejscowość. © rafi1368
jeszcze jakieś 4 kilometry i będę na miejscu,a dokładnie w Kretowinach gdzie znajduje się plaża i molo
I jestem na miejscu. © rafi1368
Ktoś zrobił długi przerębel wokół mola,to chyba zabezpieczenie przed taflą lodu. © rafi1368
Molo w Kretowinach nad J.Narie. © rafi1368
Jeszcze przedostatnie spojrzenie na Jezioro i trzeba jechać dalej. © rafi1368
chciałem przejechać czerwonym szlakiem przez las,ale jak tylko zobaczyłem,że cała droga jest zasypana zawróciłem z powrotem na asfalt z którego rzuciłem okiem po raz ostatni na Narie w oddali
Ostatni rzut okiem na J.Narie w oddali. © rafi1368
następna miejscowość Boguchwały,gdzie cyknąłem fotkę kościoła p.w. Św.Barbary
Kościółek w Boguchwałach. © rafi1368
dalej skierowałem się na Miłakowo przejeżdżając przez Książnik.Po dojechaniu do Miłakowa przypomniało mi się jak kiedyś w kilka osób trafiliśmy do miejscowości Stolno,gdzie znajduje się bardzo ładny odnowiony dworek,który jest obecnie w rękach prywatnych
Dworek z oddali. © rafi1368
Tylko takie zdjęcie udało mi się zrobić z bliska,mury są za wysokie a przez bramę wjazdową mało co widać. © rafi1368
kawałek dalej,gdzie droga idzie do miejscowości Podągi przejeżdża się pod starym wiaduktem kolejowym
Stary wiadukt kolejowy na drodze do miejscowości Podągi. © rafi1368
ale to nie mój kierunek tego dnia,jadę na Ornetę i zatrzymuje się kolejny raz przy starym moście kolejowym pod którym przepływa rzeka Pasłęka i postanowiłem wejść na nieczynny most
Stary most kolejowy z bliska. © rafi1368
Na środku znajdują się jeszcze podkłady. © rafi1368
Widok z mostu kolejowego na Pasłękę i most po którym jeżdżą blachosmrody. © rafi1368
Pod mostem drogowym. © rafi1368
Widok z dołu. © rafi1368
dojeżdżając do Ornety patrzę na czas i było trzeba się sprężać,gdyż obiecałem komuś iż pójdę na lodowisko więc przez Ornetę tylko przeleciałem.Poza miastem zatrzymałem się jeszcze przy zauważonych z drogi zwierzakach
Jeden ciekawski. © rafi1368
Kudłate zwierzaki za Ornetą. © rafi1368
jadąc dalej natrafiłem na niezbyt miły obrazek na poboczu drogi leżała potrącona na śmierć piękna sowa,aż mi żal się zrobiło,że tak piękny ptak stracił życie.Kawałek dalej zostałem zmuszony do nieplanowanego 20 minutowego postoju ze względu wycinki drzew przy drodze,które zostały ścięte i leżały na drodze blokując ruch w obu kierunkach,robotnicy uwijali się żeby przywrócić jak najszybciej przejezdność.Wróciłem przez Gładysze,Wilczęta,Młynary,Pomorską Wieś i żeby uniknąć świateł na mieście przejechałem przez Górę Chrobrego,w domu otrzymałem telefon,że z jazdy na łyżwach nici gdyż na lodowisko coś się odbywa.

arturbike
| 21:29 czwartek, 28 marca 2013 | linkuj To fajne co piszesz i ja też miałem parę razy frajdę z jazdy w Twoim towarzystwie dzięki wielkie za to
:-)
rafi1368
| 20:07 czwartek, 28 marca 2013 | linkuj sebekfireman adrenalina była jak się w spd-ach chodziło i gdzie nie gdzie śnieg jeszcze zalegał,a co do zwierzaków to przykuwają oko
DareckiEB takich hejterów to ze świecą szukać a pozostałych paTrolli i dżygitów się nie obawiam,a na co tu zostawać jak się dzieje tylko gorzej a lepszych czasów nie widać.
arturbike nie da się tak zapomnieć o wszystkim,o wspaniałych kompanach,wycieczkach z nimi i całym klimacie jaki panował przy każdym wypadzie w grupie
arturbike
| 22:56 środa, 27 marca 2013 | linkuj Jedź chłopaku, nie oglądaj się za siebie
do............
DareckiEB
| 21:59 wtorek, 26 marca 2013 | linkuj @wilk
Rafi zdecydował, że dłużej z hejterami nie da się wytrzymać i będzie jeździł tam, gdzie go żaden paTroll i dżygit nie wypatrzą ;)
Rafi: "Zostań z nami! Zostań z nami!" :)
sebekfireman
| 19:36 wtorek, 26 marca 2013 | linkuj Fajny ten most... lubię takie miejsca bo adrenalinę można sobie trochę podnieść :)
A to bydło to z Bornholmu uciekło chyba :P
rafi1368
| 19:11 wtorek, 26 marca 2013 | linkuj wilk tak będą wyglądały teraz tytuły moich wpisów,aż do momentu mojego wyjazdu,który odbędzie się 2 kwietnia,potem będzie przerwa aż zakupię nowy sprzęt i zacznę jeździć.
wilk
| 19:02 wtorek, 26 marca 2013 | linkuj Dlaczego "ostatnie kilometry w Polsce"? W treści wpisu nie ma żadnego nawiązania do tego tytułu