Rozpoczęcie sezonu rowerowego i topienie marzanny przez Elbląskie Morsy w Stegnie..

Niedziela, 24 marca 2013 · dodano: 24.03.2013 | Komentarze 8

Wstaję rano zerkam przez okno i znowu biało ale nic o godzinie 9.00 na start do Stegny,najpierw na zbiórkę na Pl.Jagiellończyka a następnie z grupą na starówkę pod bramę targową i stamtąd kierunek Stegna,może w tym roku rekord frekwencji nie został pobity ale nic nie szkodzi,pogoda zapewne zniechęciła sporo osób do tego wyjazdu,ale i tak zebrało się ponad 50 bikerów.

Zbiórka pod bramą targową. © rafi1368
No i ruszyli przed siebie po mokrych drogach na których miejscami zalegała 5 centymetrowa warstwa śniegu
Peleton się trochę rozciągnął. © rafi1368
pierwszy postój przed sklepem w Marzęcinie
Przerwa w Marzęcinie. © rafi1368
a po chwili prościutko na Stegnę
Jadą w promieniach słonecznych przy topnięjącym śniegu. © rafi1368
Przejazd przez most zwodzony. © rafi1368
ze względu na fakt,że grupa pokręciła trochę za szybko,w Stegnie z Dareckim,Robertem i Arturem postanowiliśmy pojechać do Sztutowa aby nie marznąć na plaży,tam zrobiliśmy nawrotkę i dopiero wtedy zjechaliśmy na plażę.
Morsy się rozgrzewają. © rafi1368
Przed wejściem jeszcze sesja dla fotoreporterów. © rafi1368
No i poszli naprzeciw falom. © rafi1368
Na sam widok robi się zimno. © rafi1368
Mają ludzie pasję. © rafi1368
Nawet rowerzyści i spadochroniarze skusili się na kąpiel. © rafi1368
Nawet Daro z Tczewa się pojawił. © rafi1368
Elbląskie Morsy coroczny transparent. © rafi1368
po kąpieli impreza na całego na plaży
Plażowa impra w słońcu. © rafi1368
a potem towarzystwo rozeszło się po barach a my z Krzyśkiem namówiliśmy Pawła i pojechaliśmy poszaleć w nadmorskim lesie po śniegu
Paweł w akcji. © rafi1368
Agresywny Krzysiek w akcji. © rafi1368
Przedzieramy się przez śniegi. © rafi1368
Było po prostu czadersko. © rafi1368
wracaliśmy do Elbląga po drodze natrafiając na Artura i Darka i kawałek dalej trafiła nam się burza śnieżna,na szczęście krótkotrwała.Po rozmowie z Arturem postanowiłem razem z nim odprowadzić Darka do Nowego Dworu Gdańskiego i tam zrobiliśmy przerwę w McDonald's na kawkę po której Daro ruszył na Tczew a my na Elbląg przez Kępę Rybacką,gdzie znów zahaczyliśmy o kolejną burzę śnieżną.

rafi1368
| 21:03 poniedziałek, 25 marca 2013 | linkuj mors co do wejścia rowerzystów do wody to tacy tam byli,a co do lodu to ta trójka na jednym ze zdjęć co sobotę kąpie się w przeręblu tylko w jeziorku,gdzie lodu nie brakuje.
mors
| 19:48 poniedziałek, 25 marca 2013 | linkuj Przydałoby się ;) no ale w drugą stronę też (bikerzy do wody). ;)
Tylko lodu Wam tam brakuje, bo bez przerębla to jednak nie to. ;]
rafi1368
| 19:41 poniedziałek, 25 marca 2013 | linkuj mors tak właśnie u nas jest,jeszcze by się przydało żeby te foczki co kąpieli zażywały wsiadły na rower ;)
arturbike cała przyjemność,że nie wracało się samemu jak palec tym bardziej,że zaliczyliśmy dwie śnieżne burze
daro mi również było miło,a co do następnej jazdy już może się nie odbyć z moją osobą
daro
| 10:10 poniedziałek, 25 marca 2013 | linkuj Dzięki Rafał za wspólne kręcenie -:) Od Nowego Dworu Gd. z wiaterkiem w plecy dość szybko dojechałem do Tczewa. No i do następnej eskapady... -:) Pozdr -:) Daro
arturbike
| 09:08 poniedziałek, 25 marca 2013 | linkuj Dzięki Rafi za wspólny wyjazd, a szczególnie powrót do domu
Super było
:-)
mors
| 00:03 poniedziałek, 25 marca 2013 | linkuj W tym Elblągu to nie dość, że mnóstwo konkretnych bikerów to jeszcze całkiem dużo morsów. A nawet foczek dużo, a to rzadkość. ;]
Zazdroszczę.

a najlepsza rozgrzewka to dojazd rowerem - przed i po także. :)
rafi1368
| 20:32 niedziela, 24 marca 2013 | linkuj contessa zgadzam się z tobą.