Wrzesień, 2012

Pisz i Puszcza Piska z ekipą...

Niedziela, 30 września 2012 · dodano: 01.10.2012 | Komentarze 0

Rano ruszyliśmy w 9 osób samochodem Piotra do Mikołajek na Mazurach.Na miejscu czekało jeszcze czworo zawodników,którzy wyruszyli w Sobotę.Wycieczka wspaniała wiele Jezior żeśmy mijali,ale największe J.Śniardwy,sporo terenu leśnego dzięki któremu uporczywy wiatr stał się znikomy,chociaż były odcinki na otwartej przestrzeni.W Piszu przerwa na obiad,czyli pizza a potem powrót przez prom,który tego dnia kursował po raz ostatni.W drodze powrotnej w Mikołajkach,w centrum zaparkowały samochody WRC,gdyż tego dnia w okolicy Mrągowa odbywał się rajd Polski.Powrót o bardzo późnej porze,w samochodzie oczy się same zamykały wszystkim,po prostu zmęczenie dawało o sobie znać.

Sobota, 29 września 2012 · dodano: 29.09.2012 | Komentarze 2

Dziś okulary uratowały mi lewe oko od kamienia który wystrzelił spod koła jadącego samochodu.Na drodze do Chruściela miałem dość przykrą sytuację na moich oczach samochód,który mnie wyprzedzał uderzył w przelatującą nad jezdnią sikorkę która następnie dość wysoko wystrzeliła w górę i spadła na środek jezdni,niestety była już martwa,nie pozostało mi nic innego jak przenieść ją na trawę,żeby samochody nie zrobiły z niej naleśnika.W drodze powrotnej w okolicy Majewa spotkałem się z Markiem i Piotrem i razem ruszyliśmy na Elbląg.Postanowiłem jeszcze pojechać na Modrzewinę i z daleka dostrzegłem jakieś zwierzę przebiegające przez jezdnię w świetle latarni,gdy podjechałem bliżej i skierowałem lampkę w owe miejsce dostrzegłem sarnę z potomstwem,która chwilę później znikła w zaroślach.

Po pracy w doborowym towarzystwie...

Piątek, 28 września 2012 · dodano: 28.09.2012 | Komentarze 0

Najpierw rundka z Markiem nad Nogat po drodze dojechał Piotr i Mariusz a w Nowakowie Marcin i ruszyliśmy przez las do Próchnika.Potem kierunek Bażantarnia na rundkę z pozostałymi na lampkach po ciemaku.

Środa, 26 września 2012 · dodano: 26.09.2012 | Komentarze 0

Jadąc do KM BIKE spotkałem wracającego z zakupów Dareckiego,w sklepie dokręcenie sterów a następnie w trasę.Trochę terenu w okolicy Przezmarka i kółko wkoło Drużna.

Wtorek, 25 września 2012 · dodano: 25.09.2012 | Komentarze 0

Dzisiaj pogoda wyśmienita chociaż jadąc rano do pracy padało.Szybka rundka po okolicy i powrót już na latarce,ale jeszcze na krótkie spodenki.Jak zmienią czas to jazda będzie już tylko na latarce.

Poniedziałek, 24 września 2012 · dodano: 24.09.2012 | Komentarze 0

Dziś przypuściłem atak na Pruszcz Gdański,wiatr znów przeszkadzał.W drodze powrotnej na Nogatem spotkałem Mirka,który był na szaberku węgierek,oczywiście podzielił się jak dobry kolega,trochę porozmawialiśmy o wczorajszym powrocie z Iławy i każdy ruszył w swoja stronę.

Iława i Bałtyk-Bieszczady Tour...

Niedziela, 23 września 2012 · dodano: 23.09.2012 | Komentarze 0

Z Robertem,który jechał obebrać po raz trzeci strój za udział w Maratonie,wiatr pokazał na co go stać i nie mieliśmy ułatwionej jazdy.

Przejazd przez miasto z Prezydentem + jazda po okolicy...

Sobota, 22 września 2012 · dodano: 22.09.2012 | Komentarze 2

Przez przypadek wziąłem udział w przejeździe i jestem skłonny powiedzieć,że jest to bardzo niebezpieczna przejażdżka ze względu na osoby które jeżdżą nieprzewidywalnie tzn.dzieciaki.Niby dzień bez samochodu,ale dzień jak codzień tylko pochmurny.

Przed pracą ...

Piątek, 21 września 2012 · dodano: 21.09.2012 | Komentarze 0

Przejeżdżając prze Krasny Las kilka dni temu zauważyłem poprzyczepiane puste kartki na drzewach wzdłuż nowego asfaltu,dziś doszła kolejna tylko tym razem było na niej napisane : Konkurs Pracy Traperskich poniżej numery Koniec ścieżki nr 8,9,7... i jeszcze jakiegoś bikera z mapnikiem mijałem.Na mieście widziałem kolegę Tomar66 kierującego się do centrum.Są już opieńki na Jeleniej.

Przed pracą ...

Czwartek, 20 września 2012 · dodano: 20.09.2012 | Komentarze 0

W Pasłęku spotkałem Roberta,który wracał z przejazdu,zaproponował mi abym wybrał się z nim w Niedzielę do Iławy,rozważę tę propozycje.Rozjechaliśmy się każdy w swoim kierunku,w mieście spotkałem także powracającego Bartka,podsunąłem mu pomysł na wypad Niedzielny.Zajechałem do Marka na działkę,bawił się w ogrodnika,potem zjazd do domu.