Sierpień, 2012

Piątek, 31 sierpnia 2012 · dodano: 31.08.2012 | Komentarze 0

Dzisiaj ze względu na jutrzejsze ognisko u Piotra wyruszyłem dość późno i tylko w celu pomagania w przygotowaniach do imprezy,która zapowiada się całkiem całkiem w gronie Elbląskich bikerów w większości.W drodze powrotnej już na latarkach z kolejnym Piotrem podczas jazdy z Nadbrzeża do domu nad naszymi głowami w tym samym kierunku leciał wspaniały orzeł,który od czasu do czasu przysiadywał na pobliskich drzewach.Dalej jadąc Piotr o mały włos nie najechał na przebiegającego drogę szczura.

Czwartek, 30 sierpnia 2012 · dodano: 30.08.2012 | Komentarze 0

Jedyne co dziś warto opisać z wyjazdu,to to kiedy podjeżdżałem czarną drogą w lesie Kadyńskim i kierowałem się ku wyjazdowi z lasu jakieś nie całe 5m ode mnie na pobliskim zboczu natknąłem się na odpoczywającą sarnę,która tylko mnie obserwowała,gdy przejeżdżałem,ale jak tylko stanąłem i zszedłem z siodła szybko się poderwała i wbiegła do lasu w którym znajdował się jeszcze koziołek.

Po pracy i trochę latarek.

Środa, 29 sierpnia 2012 · dodano: 29.08.2012 | Komentarze 0

Przed latarkami dwa okrążenia po Kępie i szybki zjazd na zbiórkę.A z większą ekipą trzecie kółko po tym samym i w Bielniku postanowiłem zjechać na bazę,przyłączył się do mnie ManiekPL.

Wtorek, 28 sierpnia 2012 · dodano: 28.08.2012 | Komentarze 0

Ruszyłem po obiedzie i po drodze minął mnie jakiś kolarz próbowałem go potem dogonić,ale nie miałem szans na oponach 26X2.0.Za Majewem spotkałem Marka,który kierował się na kąpiel na Jeleniej Dolinie,ja ruszyłem na Chruściel potem przez las go Młynar i postanowiłem skierować się na Aniołowo przez szutry i las.Podbijając do góry na Przezmark,żółtym szlakiem dojrzałem,że ktoś wybudował sobie domek z pięknym widokiem na dolinę.

Poniedziałek, 27 sierpnia 2012 · dodano: 27.08.2012 | Komentarze 0

Z Markiem do KM BIKE,tam nam trochę zeszło potem na Jelenią Dolinę,gdzie Mariusz i drugi Marek się kąpali a następnie standardowe kółko Majewo,Milejewo i zjazd Dębicą.

Dożynki w Godkowie...

Niedziela, 26 sierpnia 2012 · dodano: 26.08.2012 | Komentarze 0

Rano zmiana łańcucha i od razu na start,za Jelenią Doliną na mokrej trawie odbywała się impreza z udziałem samochodów marki Subaru.Jechaliśmy po szutrach i lasach po drodze zajechaliśmy do lasu w okolicach Dębin,gdzie znajduję się bardzo fajna miejscówka pod nazwą Brzostkowisko,cisza spokój dookoła piękny las i z dala od jakiegokolwiek hałasu.Na terenie znajduje się parę ptaków w trakcie powrotu do całkowitego wyzdrowienia,wśród nich piękny orzeł.Zajechaliśmy na inspekcję do miejscowości Dobry,do Doliny Sadosiów,gdzie we wrześniu będziemy nocować podczas Rajdu Rowerowego organizowanego przez LGD Łączy Nas Kanał Elbląski.Z poprzedniego roku wiemy,że jest to bardzo fajna impreza i w tym roku zapowiada się również.Na miejscu zostaliśmy bardzo ciepło przywitani przez samych właścicieli.Kolejny przystanek w pobliskim Gotkowie na dożynkach,tam próbowaliśmy specjałów z pobliskich Sołectw,różnej maści przysmaków,ciast i nalewek.Po małym obżarstwie ciężko było wsiąść ponownie na siodło,ale trzeba było zacząć powrót.Przed wjazdem do Pasłęka zauważyliśmy schowany radiowóz i policjantów,którzy czaili się na pędzące samochody i na naszych oczach zatrzymali motocyklistę na ścigaczu,który próbował uciec,ale jeden z policjantów zablokował mu drogę ucieczki wjeżdżając radiowozem na asfalt,natomiast drugi wyciągnął kluczyk ze stacyjki motoru i po ucieczce.W domu zjadłem obiad i chciałem zrobić jeszcze kółko spotykając po drodze Bartka,który postanowił pojechać ze mną,ale niestety pogoda nie była łaskawa i musieliśmy szybko zjechać na miasto z powodu burzy.

Orzeł w Brzostkowisku. © rafi1368

Wyspa Sobieszewska + XXVI EINO Dareckiego...

Sobota, 25 sierpnia 2012 · dodano: 25.08.2012 | Komentarze 0

Do Sobieszewa wybraliśmy się we czwórkę,tylko Mirek odjechał w Rybinie,potem widzieliśmy go w Jantarze jak wracał z Mikoszewa.Po przeprawie na drugą stronę Wisły ruszyliśmy prosto do lasu w piachy.Była również jazda po plaży na skraju fal morza,nad plażą latał gościu na paralotni,dość nisko bardzo fajnie to wyglądało.Odwiedziliśmy wieże widokowe na J.Karaś i J.Ptasi Raj,przeprawialiśmy się również na nogach przez wał z kamieni pomiędzy J.Ptasi Raj a Martwą Wisłą.Wjeżdżając do Sobieszewa spotkałem koleżankę Dominikę(Yas),którą znam z majówkowych wypadów.Po powrocie do Elbląga wziąłem udział w miejskiej jeździe na orientację i w afterku na działce u organizatora Dareckiego.

Przed pracą ...

Piątek, 24 sierpnia 2012 · dodano: 24.08.2012 | Komentarze 0

Przejażdżka do Fromborka i podjazd czarną drogą w lesie Kadyńskim.

Przed pracą ...

Czwartek, 23 sierpnia 2012 · dodano: 23.08.2012 | Komentarze 0

Dziś jeżdżenie po ścieżkach leśnych w okolicy Chruściela i Młynar.Poza miastem wiatr daje się we znaki.Jadąc od Majewa w kierunku S22 spotkałem Marka powracającego z granicy.A na sam koniec złapałem kapcia,na szczęście udało się dojechać do domu bez konieczności wymiany i dopompowywania.Czas pomyśleć nad nową oponą na przód.

Dość szybki przelot przed pracą...

Środa, 22 sierpnia 2012 · dodano: 22.08.2012 | Komentarze 0

Dziś odebrałem rower po wymianie sterów,szybko wróciłem do domu,jeszcze szybciej wskoczyłem w ciuchy rowerowe i tak samo szybko ruszyłem na małe,ale za to szybkie kółko.Na siódemce znowu korek z tego samego powodu co dzień wcześniej,na Kępie spotkałem Bartka001,ale jechał w przeciwnym kierunku,mała wymiana zdań i każdy ruszył w swoim kierunku,krótko po tym spotkaniu na liczniku ukazała się średnia 30km/h.W Nowakowie przeprawa przez most pontonowy jest już zamknięta,ale tylko dla samochodów,pytałem się pracownika,który obsługiwał most i w odpowiedzi usłyszałem,że na czas konserwacji będzie tylko możliwa przeprawa piesza.Zaczął zrywać się wiatr,coś mi się wydaję,że zwiastuje to nadejście burzy.Ze średniej zostało tylko to co jest u góry ze względu na wjazd do miasta.