Maj, 2012

Czwartek, 31 maja 2012 · dodano: 31.05.2012 | Komentarze 0

Przejeżdżając przez las zauważyłem,że coś znajduje się parę metrów przede mną na drodze,jak podjechałem bliżej okazało się,że to jakiś ptak drapieżny,gdy zbliżyłem się na małą odległość ptak poderwał się i usiadł na pobliskim drzewie,ale coś nadal leżało na środku drogi,okazało się,że przeszkodziłem mu w posiłku a posiłkiem był zając szarak.Oddaliłem się,żeby mógł dokończyć przerwany posiłek,ruszyłem w kierunku,w którym ostatnio z Markiem odkryliśmy żeremie bobrów w stawie,z którego spuszczono wodę,oczywiście zrobiłem fotkę z bliska..Popatrzyłem na niebo i stwierdziłem,że czas zmykać do miasta,nadciągały ciemne chmury.

Środa, 30 maja 2012 · dodano: 30.05.2012 | Komentarze 0

Sprawdzanie bocznych dróg leśnych w okolicy Chruściela,droga powrotna z Markiem.

Wtorek, 29 maja 2012 · dodano: 29.05.2012 | Komentarze 0

Szybki objazd po okolicy głównie solo,chociaż w drodze powrotnej zdzwoniliśmy się z Markiem i wróciliśmy już razem do miasta.

Poniedziałek, 28 maja 2012 · dodano: 28.05.2012 | Komentarze 0

Ruszyłem sprawdzić jak ma się odbudowywanie tamy przez bobra po wcześniejszym zniszczeniu przez kogoś,wróciła do poprzedniego stanu.Następnie zaliczyłem trochę terenu,w którym jeszcze nie byłem i już będzie fajna pętelka do poprowadzenia chłopaków.Z Markiem miałem się spotkać w Młynarach,ale musiał pojechać ze swoimi psiakami do weterynarza i dopiero jak już wracałem spotkaliśmy się przed Kwietnikiem i była nawrotna w kierunku Łęcza,po drodze spotkaliśmy Roberta,mała pogawędka i każdy ruszył w swoim kierunku.Z Markiem rozjechaliśmy się w Łęczu,Ja ruszyłem na Elbląg a Marek na Kadyny.

Lajtowo po wczorajszym...

Niedziela, 27 maja 2012 · dodano: 27.05.2012 | Komentarze 0

Jak tylko udało mi się zdrzemnąć,to po obiedzie pojechałem zmienić łańcuch i wyczyścić napęd,a potem postanowiłem zrobić rundkę na Kępę i po Bażantarni.

Świebodzin Tour + Poznań...

Sobota, 26 maja 2012 · dodano: 27.05.2012 | Komentarze 4

Na Plac Dworcowy przyjechało paru znajomków,którzy byli chętni nam,czyli Mi,Mareckiemu i Robertowi 1973 potowarzyszyć przez odcinek naszej większej wyprawy.Na początku tempo było trzymane na niezłym pułapie do Malborka,w miejscowości tej większość odprowadzających zawróciła,dalej jeszcze kawałek,a dokładnie za most na Wiśle poleciał z nami MirekBiker60 i tam zrobiliśmy pierwszy postój.Z drogi w ciemności na polu rzepakowym zauważyliśmy światła samochodu,była to osobówka,której kierowca miał nieźle najebane w główce,albo był pijany.Szalał po polu niszcząc rosnący rzepak,tak jakby jeździł terenówką,a przecież to była zwykła osobówka po dach w rzepaku.Chłopaki namawiali Mirka,żeby pojechał dalej,ale niska temperatura zniechęciła Mirka i również zawrócił.Dalej w ciemność już pojechaliśmy w trójkę,po nieprzespanej nocnej jeździe nie było łatwo dalej jechać,ale przemieszczaliśmy się do przodu i do Świebodzina dotarliśmy parę minut po 19,chłopaki porobili kilka fotek gigantycznemu pomnikowi Jezusa(podobny jak na wzgórzach Rio) jaki tam się znajduje i ruszyliśmy na Poznań na pociąg do Elbląga.

Po pracy solo...

Czwartek, 24 maja 2012 · dodano: 24.05.2012 | Komentarze 2

Wybrałem się z wiatrem w kierunku Pasłęka,po drodze napotkałem Marka,który stwierdził,że obrałem dobry kierunek,ale droga powrotna to co innego.Sprawdzałem odcinki nowej S7,na których jest już asfalt,i w ten sposób poniosło mnie spory kawałek za Pasłęk,powrót cały czas pod wiatr.

Test opon Maxxis Columbiere 26X1.25 +latarki z ekipą...

Środa, 23 maja 2012 · dodano: 23.05.2012 | Komentarze 4

Z chłopakami na Kadyny górą,potem chłopaki dołem do Nowakowa,a Ja podbijałem serpentyną Kadyńską,ażeby spotkać się z nimi przez skrzyżowaniem na Nowakowo.Powiem tak w góralu zabrakło mi przełożeń,żeby bardziej przyspieszyć,na Ogólnej spotkałem Krzyśka z Agnieszką,zamieniliśmy kilka zdań podczas,których dostałem cynka od Marka,że są już na skrzyżowaniu więc pożegnałem się i zacząłem cisnąć do ekipy.Wjeżdżając na Mazurską w przeciwnym kierunku jechał Pan Prezydent Elbląga z 3 osobami na rowerach,mały gest powitalny i gonitwa za chłopakami,których dogoniłem na Kępie Rybackiej,gdzie okazało się,iż Bartek001 i Leszek zjechali wcześniej do miasta,a Ja z pozostałymi ruszyliśmy dodatkowym kółkiem na Elbląg.

Po pracy z ekipą...

Wtorek, 22 maja 2012 · dodano: 22.05.2012 | Komentarze 0

Ruszyliśmy na Kadyny,na czarną drogę.Podjeżdżaliśmy do Pagórek i odbiliśmy na spotkanie z Marcinem,który nas gonił,Mariusz musiał zjechać szybciej z uwagi na przebitą oponę ostrymi kamieniami,razem z nim ruszył Leszek,Piotrek i Marek pojechali kawałek dalej i również zjechali na bazę,a Ja z Marcinem ruszyliśmy na Chruściel,Młynary,Kwietnik i Elbląg.

Po pracy z Markiem i solo...

Poniedziałek, 21 maja 2012 · dodano: 21.05.2012 | Komentarze 0

Zadzwonił Marek,że znajduję się w Krynicy więc ruszyłem mu naprzeciw,spotkaliśmy się za Rybiną i zaczęliśmy powrót,ale przez Nowy Dwór Gdański,Marzęcino,Kępę Rybacką,następnie zjazd do Elbląga,po drodze odebrałem telefon o przyjściu zamówionych przez Mariusza dla mnie przesyłek,a mianowicie nowej latarki i szosowych opon do górala na Piątkowy wypad.Marek pojechał do domu,a Ja postanowiłem jeszcze wyskoczyć do Kadyn i podjechać czarną drogą oraz sprawdzić nowy nabytek,latarka ma moc.