Świebodzin Tour + Poznań...

Sobota, 26 maja 2012 · dodano: 27.05.2012 | Komentarze 4

Na Plac Dworcowy przyjechało paru znajomków,którzy byli chętni nam,czyli Mi,Mareckiemu i Robertowi 1973 potowarzyszyć przez odcinek naszej większej wyprawy.Na początku tempo było trzymane na niezłym pułapie do Malborka,w miejscowości tej większość odprowadzających zawróciła,dalej jeszcze kawałek,a dokładnie za most na Wiśle poleciał z nami MirekBiker60 i tam zrobiliśmy pierwszy postój.Z drogi w ciemności na polu rzepakowym zauważyliśmy światła samochodu,była to osobówka,której kierowca miał nieźle najebane w główce,albo był pijany.Szalał po polu niszcząc rosnący rzepak,tak jakby jeździł terenówką,a przecież to była zwykła osobówka po dach w rzepaku.Chłopaki namawiali Mirka,żeby pojechał dalej,ale niska temperatura zniechęciła Mirka i również zawrócił.Dalej w ciemność już pojechaliśmy w trójkę,po nieprzespanej nocnej jeździe nie było łatwo dalej jechać,ale przemieszczaliśmy się do przodu i do Świebodzina dotarliśmy parę minut po 19,chłopaki porobili kilka fotek gigantycznemu pomnikowi Jezusa(podobny jak na wzgórzach Rio) jaki tam się znajduje i ruszyliśmy na Poznań na pociąg do Elbląga.