Test opon Maxxis Columbiere 26X1.25 +latarki z ekipą...

Środa, 23 maja 2012 · dodano: 23.05.2012 | Komentarze 4

Z chłopakami na Kadyny górą,potem chłopaki dołem do Nowakowa,a Ja podbijałem serpentyną Kadyńską,ażeby spotkać się z nimi przez skrzyżowaniem na Nowakowo.Powiem tak w góralu zabrakło mi przełożeń,żeby bardziej przyspieszyć,na Ogólnej spotkałem Krzyśka z Agnieszką,zamieniliśmy kilka zdań podczas,których dostałem cynka od Marka,że są już na skrzyżowaniu więc pożegnałem się i zacząłem cisnąć do ekipy.Wjeżdżając na Mazurską w przeciwnym kierunku jechał Pan Prezydent Elbląga z 3 osobami na rowerach,mały gest powitalny i gonitwa za chłopakami,których dogoniłem na Kępie Rybackiej,gdzie okazało się,iż Bartek001 i Leszek zjechali wcześniej do miasta,a Ja z pozostałymi ruszyliśmy dodatkowym kółkiem na Elbląg.

rafi1368
| 15:24 piątek, 25 maja 2012 | linkuj Oponki spoko,ale tylko po równym asfalcie :)
Martinez
| 19:38 czwartek, 24 maja 2012 | linkuj Rafi ale 90 obr. na minutę to optymalna kadencja w zasadzie wsio poniżej to niszczenie sobie kolan ... taka prawda i fizjologi nie oszukasz :) ale przyznaj oponki spoko :)
rafi1368
| 18:46 czwartek, 24 maja 2012 | linkuj Powiem tak jak bym miał na liczniku 55 km/h to tylko przez krótką chwilę,po prostu zapedałowałbym się :)
Martinez
| 20:34 środa, 23 maja 2012 | linkuj Rafi nie przesadzaj z tymi przełożeniami bo na 42-11 z kadencją 90 to leciałbyś po płaskim jakieś 55 km/h a tyle to raczej nie jechałeś ;)