Dożynki w Godkowie...

Niedziela, 26 sierpnia 2012 · dodano: 26.08.2012 | Komentarze 0

Rano zmiana łańcucha i od razu na start,za Jelenią Doliną na mokrej trawie odbywała się impreza z udziałem samochodów marki Subaru.Jechaliśmy po szutrach i lasach po drodze zajechaliśmy do lasu w okolicach Dębin,gdzie znajduję się bardzo fajna miejscówka pod nazwą Brzostkowisko,cisza spokój dookoła piękny las i z dala od jakiegokolwiek hałasu.Na terenie znajduje się parę ptaków w trakcie powrotu do całkowitego wyzdrowienia,wśród nich piękny orzeł.Zajechaliśmy na inspekcję do miejscowości Dobry,do Doliny Sadosiów,gdzie we wrześniu będziemy nocować podczas Rajdu Rowerowego organizowanego przez LGD Łączy Nas Kanał Elbląski.Z poprzedniego roku wiemy,że jest to bardzo fajna impreza i w tym roku zapowiada się również.Na miejscu zostaliśmy bardzo ciepło przywitani przez samych właścicieli.Kolejny przystanek w pobliskim Gotkowie na dożynkach,tam próbowaliśmy specjałów z pobliskich Sołectw,różnej maści przysmaków,ciast i nalewek.Po małym obżarstwie ciężko było wsiąść ponownie na siodło,ale trzeba było zacząć powrót.Przed wjazdem do Pasłęka zauważyliśmy schowany radiowóz i policjantów,którzy czaili się na pędzące samochody i na naszych oczach zatrzymali motocyklistę na ścigaczu,który próbował uciec,ale jeden z policjantów zablokował mu drogę ucieczki wjeżdżając radiowozem na asfalt,natomiast drugi wyciągnął kluczyk ze stacyjki motoru i po ucieczce.W domu zjadłem obiad i chciałem zrobić jeszcze kółko spotykając po drodze Bartka,który postanowił pojechać ze mną,ale niestety pogoda nie była łaskawa i musieliśmy szybko zjechać na miasto z powodu burzy.