Ostatnie kilometry w Polsce.

Czwartek, 28 marca 2013 · dodano: 28.03.2013 | Komentarze 0

Dziś wybrałem jazdę w towarzystwie i po krótkiej pogoni dołączyłem do Dareckiego i Maćka,którzy zmierzali na Śluzę Michałowo.Dalej Maciek przeciągnął nas po błotach w kierunku Wiercin,z których przebiliśmy się do Jazowej i tam udało się zobaczyć pierwszego bociana tej wiosny

Pierwszy bocian którego widziałem. © rafi1368
Trochę przybliżyłem,ale więcej nie chciałem bo wyszłaby lipa ze zdjęcia. © rafi1368
następnie kolej na Dareckiego,który poprowadził nas wokół wyspy Nowakowskiej inaczej niż zwykle,i po wyjechaniu na równy asfalt miałem uczucie jakby ktoś skopał mi tyłek,ale tak to jest jak droga prowadzi po płytach.Po dojechaniu do miasta pożegnałem się z chłopakami i zdecydowałem się na rundkę Rangórami do góry potem na Jelenią Dolinę,Ogrodniki,Milejewo i przez Dąbrowę zjechałem do miasta.Na skrzyżowaniu Królewiecka/Fromborska jakiś niedorozwinięty kierowca blachosmroda wymusił mi pierwszeństwo,na szczęście ręce miałem na hamulcach i udało się wyhamować.