Huśtawka pogodowa...

Sobota, 16 marca 2013 · dodano: 16.03.2013 | Komentarze 0

Dziś miałem pomysł ażeby pojechać nad morze a dokładnie do Piasków lecz pogoda skutecznie pokrzyżowała mi plany,co chwilę nachodziły śniegowe chmury z których nie mało padało.Wyczułem moment,gdy na niebie pojawiła się luka ze słońcem i ruszyłem,zmiana planów i postanowiłem pokręcić się po okolicy.Będąc w okolicy Nowakowa trafiłem na śniegową chmurę z intensywnym opadem śniegu i postanowiłem przeczekać nawałnicę

Pod taki intensywny opad śniegu się dostałem. © rafi1368
Nawet słońce zostało zasypane. © rafi1368
No w końcu zaczyna się przejaśniać. © rafi1368
dalej ruszyłem przez las do Próchnika,gdzie znów zaczęło sypać tylko tym razem mniej.Z Próchnika skierowałem się na Łęcze i dalej w kierunku Kadyn zajeżdżając na punkt widokowy,który znajduje się na zjeździe do Suchacza z serpentyny Kadyńskiej
Widok na zamarznięty Zalew Wiślany. © rafi1368
Na zdjęciu nie widać,ale będąc na punkcie widać było latarnię w Krynicy Morskiej. © rafi1368
dalsza jazda do Kadyn,gdzie zdecydowałem się na podjazd przy Białej Leśniczówce prosto do Lasu Kadyńskiego
Tak jest jeszcze w Kadyńskim Lesie. © rafi1368
Dobrze,że są ślady w przeciwnym razie bym zawrócił. © rafi1368
.Przez las przebijam się do Przybyłowa
Za chwilę będzie widać budynki gospodarcze. © rafi1368
Już ostatni zakręt i końcówka lasu. © rafi1368
Owieczki w Przybyłowie odpoczywające na śniegu. © rafi1368
kolejna miejscowość po drodze to Huta Żuławska i tam robię fotkę pałacyku,który jest obecnie w fazie remontu
Pałacyk w Hucie Żuławskiej. © rafi1368
w dalszej części kieruję się w stronę Zajączkowa kiedy z drogi dostrzegam podgryzione drzewa,zatrzymuję się przy barierce i idę sprawdzić swoje przypuszczenia,że jest to wina bobrów
Bobrowa tama pod mostkiem. © rafi1368
Tak jak widać bobry też tu są. © rafi1368
Żarłoczne bestie. © rafi1368
Znalzły sobie miejsce bardzo blisko drogi,która prowadzi na Frombork. © rafi1368
dojeżdżam do Zajączkowa i kolejny teren,przez las i pola przedzieram się do drogi na Stare Monasterzysko
No i jazda przez pola,przez zaspy które ostatnio powstały wskutek sporego wiatru. © rafi1368
z którego ruszam na Młynary,Słobity i tam postanawiam zajechać do ruin pałacu
Bliżej nie podjeżdżałem ze względu na psy biegające luzem. © rafi1368
Podjeżdżam od drugiej strony gdzie jest ogrodzenie. © rafi1368
Riuny pałacu rodu Dohnów. © rafi1368
dalej w drogę przez Łukszty
Miejscowość Łukszty. © rafi1368
,Robity do Pasłęka i udaję się na miejskie jeziorko,gdzie natrafiam na amatorów rybki spod lodu
4 amatorów łapie rybki. © rafi1368
nie zastanawiam się zbyt długo i ruszam na Krasin po drodze mijając takie widoki,nawet Elbląg widać w oddali
Tam w oddali jest Elbląg. © rafi1368
Pasłęk zostaje za mną. © rafi1368
kolej na Śliwice,Jelonki,Wysoka,Powodowo,Stare Dolno i na Jegłownik,gdzie w miejscowości Różany natrafiam na Mirka jadącego w przeciwnym kierunku,zamieniliśmy dwa słowa i każdy ruszył w swoją stronę.Tuż za Gronowem Elbląskim cykam fotkę zachodzącemu słońcu
Zachód słońca. © rafi1368
Jeszcze ostatnie zerknięcie. © rafi1368
Jedna chmurka na niebie w oddali. © rafi1368
.Przyspieszam,żeby jak najszybciej dojechać do domu i podładować telefon,bo miałem jeszcze w planach pojechać zobaczyć Elbląską noc z lampionami w tle,która odbywała się na placu cyrkowym,na Warszawskiej.
Lampiony zostają wypuszczane. © rafi1368
Miało zacząć się od 19.00 a pierwsze zostały wypuszczone dużo wcześniej. © rafi1368