Słoneczne i wietrzne Skarszewy.

Sobota, 9 marca 2013 · dodano: 09.03.2013 | Komentarze 4

Zbytnio się nie spieszyłem z wyjściem na rower,więc dopiero 8.30 ruszyłem,jadąc Kępą Rybacką dostrzegłem po drugiej stronie Nogatu na resztkach lodu amatorów rybki spod lodu

Nogat już płynie a ci nic sobie z tego nie robią. © rafi1368
Wisła w blasku promieni słonecznych. © rafi1368
Most od strony Tczewskiego deptaka. © rafi1368
Kaczuchy odpoczywają nad brzegiem Wisły. © rafi1368
skierowałem się na Skarszewy,kolejny przystanek w miejscowości Bolesławowo,zajechałem na teren dawnej gorzelni,która tam się znajduje ale i nie tylko jest jeszcze ujeżdżalnia koni i budynek w którym mieści się sporo szkół.
Dawna gorzelnia w Bolesławowie. © rafi1368
Przekraczam bramę wjazdową na teren gorzelni. © rafi1368
Wiele budynków na terenie gorzelni i jest nawet ujeżdżalnia koni. © rafi1368
Podjazd do budynku,który zwrócił moją uwagę. © rafi1368
Od strony parku. © rafi1368
A to cała litania co mieści się w owym budynku. © rafi1368
po objeździe dalej w trasę ale już blisko byłem,są Skarszewy
Jestem na miejscu. © rafi1368
i zaczynam objazd miejscowości w poszukiwaniu wszystkiego co zwróci moją uwagę
Kościół parafialny pw.św.Michała © rafi1368
Kościół pw.św.Maksymiliana Kolbego. © rafi1368
Zamek Joannitów. © rafi1368
Wygląda na kulę armatnią. © rafi1368
i to by było na tyle,droga powrotna po tej samej trasie tylko z niemałym wiatrem,ale jak się w jednym kierunku ma z wiatrem to wiadomo,że droga powrotna będzie pod wiatr.W Tczewie zahaczyłem jeszcze o rynek
Tczewski rynek. © rafi1368
Wspaniałe zabudowana rynku. © rafi1368
Przynajmniej słońce jeszcze jest wysoko. © rafi1368
w okolicy Nowego Stawu cyknąłem zdjęcie wiatrakom,które było widać z oddali
Pole usiane wiatrakami. © rafi1368
do Elbląga wjeżdżałem z ostatnimi promieniami słonecznymi
Zachód słońca na zakończenie dnia. © rafi1368
Wygląda jak spadająca kometa. © rafi1368

daro
| 09:44 wtorek, 12 marca 2013 | linkuj Rafał nie ma sprawy, na priva prześle Ci numer komóry. Spójrz na to, co sądzisz o tym?
Tak coś kombinuje na sobotę, ciekaw jestem jak mi pójdzie. Pozdr -:) Daro

rafi1368
| 20:27 poniedziałek, 11 marca 2013 | linkuj daro zastanawiałem się czy może przypadkiem cię nie spotkam,mogłem wziąć numer telefonu od Artura do ciebie to byśmy się zdzwonili,ale jakoś tak wyszło
surf miło słyszeć że nic nie idzie na marne
surf-removed
| 18:35 niedziela, 10 marca 2013 | linkuj Świetne i ciekawe foty
daro
| 18:02 niedziela, 10 marca 2013 | linkuj A ja tego dnia uderzyłem ku Starogardowi Gdańskiemu i Czarnej Wodzie, szkoda że dość późno dojechałem do Skarszew. To byśmy się spotkali. Wiem tego dnia od Konarzyny do Skarszew i dalej na Godziszewo, też miałem wiatr w twarz, wieczorem przymrozki, nie było łatwo, dla Ciebie też szacun. Pozdr -:) Daro z Tcz.