Po pracy...

Czwartek, 28 lutego 2013 · dodano: 28.02.2013 | Komentarze 1

Zaraz po pracy pojechałem do KM BIKE dokręcić kasetę,która się poluzowała a przy okazji dopompowałem wiatru w koła i ruszyłem w kierunku Pasłęka.Miałem jechać na Małdyty,ale zmieniłem kierunek żeby uniknąć wiatru prosto w twarz.Przejechałem przez centrum Pasłęka i skierowałem się na Morąg,słońce chyliło się ku zachodowi.

Słońce powoli znika z horyzontu. © rafi1368
Jeszcze chwilę i zniknie. © rafi1368
Jadę dalej i spoglądam za siebie może uda się uchwycić w odpowiednim momencie,jak już będzie na ziemi
Słońce chowa się za budynek. © rafi1368
W Rogajnach miałem okazję podziwiać jak zmienił się budynek przy drodze,który kiedyś miał spalony dach,teraz wygląda wspaniale,ktoś dał mu kolejne życie
Zyskał drugie życie,po spalonym dachu zostały tylko wspomnienia. © rafi1368
Będąc nie daleko miejscowości Kwitajny,podczas przejazdu przez las na pobliskim leśnym parkingu wisiało przyczepione do drzewa takie oto ogłoszenie
Ogłoszonko do brudasów. © rafi1368
Pojechałem do Kwitajn,żeby sprawdzić jak wygląda tamtejszy pałac i kościółek,który miał ostatnio remontowany dach dzwonnicy.
Pałac barokowy hrabiego Ottona Donhoffa w Kwitajnach. © rafi1368
Kościół św.Teresy w Kwitajnach. © rafi1368
Kościół św.Teresy z bliska. © rafi1368
Kościół św.Teresy z bardzo bliska. © rafi1368
[/url ] Jeszcze ruiny dawnej oranżerii,które stoją w pobliżu pałacu. [url=http://photo.bikestats.eu/zdjecie,355702,ruiny-oranzerii.html]
Ruiny Oranżerii. © rafi1368
Powrót przez Sałkowice,Pasłęk i starą siódemką tak jak przyjechałem.