Po pracy...

Środa, 27 lutego 2013 · dodano: 27.02.2013 | Komentarze 0

Po pracy postanowiłem wybrać się do Krynicy Morskiej,jadąc w kierunku mostu Unijnego spotkałem Krzyśka wracającego z pracy.Chwilę pogadaliśmy i powiedziałem mu,gdzie się wybieram,powiedział że za godzinkę mógłby ruszyć ze mną,ale niestety nie miałem tyle czasu żeby czekać jeszcze godzinę.Ruszyłem na Helenowo,Bielnik,Marzęcino,Nowy Dwór Gdański i dalej głównym asfaltem do Stegny,przed wyjazdem niebo było zachmurzone,ale zanim wjechałem do Stegny zaczęło się przecierać.Po drodze zrobiłem foto kościółka w Stegnie i dalej w drogę,wyjeżdżając ze Sztutowa wiedziałem,że Krynicy dzisiaj nie zdobędę więc dojechałem na plażę w Kątach Rybackich,chwilę popatrzyłem na morze i ruszyłem w drogę powrotną.Będąc już przed Rybiną,ktoś zaczął się dobijać do mnie,zatrzymałem się na przystanku i patrzę w telefon,a tam Zbyszek próbował się ze mną skontaktować,więc oddzwaniam i odezwała się poczta,już chowałem telefon kiedy znowu zaczął dzwonić,odbieram i słyszę,że chłopaki są w Stegnie na plaży,ale ze względu że chciałem być w domu maksymalnie o 20.00 nie czekałem na chłopaków i powrót do domu przy rozgwieżdżonym niebie zakończyłem sam.

Jeszcze przed wjazdem do Stegny zaczyna się przecierać. © rafi1368
Kościółek w Stegnie. © rafi1368
Widok na plaży w Kątach Rybackich. © rafi1368
Łódź rybacka na plaży w Kątach. © rafi1368
W tamtym kierunku na plażę,jeszcze trochę śniegu leży. © rafi1368
No to czas zacząć powrót na latarce,zaczęło się dość szybko schładzać. © rafi1368