Po pracy...

Piątek, 15 lutego 2013 · dodano: 15.02.2013 | Komentarze 1

Dojeżdżając do skrzyżowania Łęczycka/Grottgera usłyszałem trzask,jak byłem już na samym skrzyżowaniu spostrzegłem,że przed chwilą odbyła się tam stłuczka.Kobitka wymusiła drugiej i dostała strzała w tył samochodu,aż koło wykrzywiło się.Pojechałem dalej w kierunku podjazdu na Dębicę i przez Pomorską Wieś,Borzynowo,Mariankę do Pasłęka.Na miejscu zajechałem na dziedziniec tamtejszego zamku,przy okazji cyknąłem fotkę.Następny kierunek przez Krosno na Jelonki i dalej na Wysoką,jadąc w kierunku Powodowa skręciłem na płyty do Stankowa i tam z przeciwnego kierunku nadjechała straż pożarna na sygnałach,chłopaki tak dali mi halogenami po oczach,że musiałem zjechać z płyt na trawę.Nie mam pojęcia co mogło się stać bo z asfaltu widziałem iż jeżdżą gdzieś po krzakach i czegoś szukają.Na asfalcie mijałem się jeszcze z jednym wozem straży pożarnej,który jechał w to samo miejsce.Dojeżdżając do Elbląga postanowiłem zrobić rundkę nad Nogatem,w mieście pojechałem na stację dopompować trochę wiatru w przednie koło,po drodze spotkałem Mikołaja i chwilę porozmawialiśmy,a jeszcze musiałem podskoczyć do siostry i dopiero zjazd do domu.