Mroźno,ślisko,terenowo na latarkach...

Piątek, 18 stycznia 2013 · dodano: 18.01.2013 | Komentarze 0

Dziś za cel obrałem Buczyniec,ruszyłem Dębicą na Pomorską Wieś,Borzynowo,Mariankę i Pasłęk.Starałem się jak najmniej zatrzymywać ze względu na mróz więc przez Pasłęk tylko przeleciałem,kolejna miejscowość na trasie to Krasin zaraz za nim wjechałem na drogę która ciągnęła się wzdłuż pochylni.Dojechałem do Kątów gdzie ostatni kawałek pokonałem zaśnieżonym asfaltem pod górę na pochylnię Buczyniec,tam postanowiłem pokrążyć trochę po okolicznym lesie w białej szacie z którego wyjechałem do miejscowości Buczyniec.Polami i odcinkiem leśnym udałem się dalej do przodu na Rychliki z których główną drogą pomknąłem na Kwietniewo do kolejnego lasu.Przypomniało mi się że znajduję się tam Grodzisko które postanowiłem odwiedzić i jak postanowiłem tak uczyniłem,na moje szczęście były wyjeżdżone ślady więc udało się przedrzeć.Pamiętam,że na początku drogi stała tabliczka z informacją o Grodzisku,ale chyba ktoś już ją spożytkował do innego celu,albo leży gdzieś pod śniegiem.Pokręciłem się jeszcze po lesie i ruszyłem w kierunku nasypu kolejowego,na którym zacząłem drogę powrotną do domu.Wieczorem pojechałem na zbiórkę Agniechy i zrobiliśmy rundkę w kierunku Jeleniej Doliny terenem i przez las,powrót asfaltem.