Po pracy...

Środa, 21 listopada 2012 · dodano: 21.11.2012 | Komentarze 4

W końcu udało się ruszyć z domu,w poniedziałek zrezygnowałem z jazdy na rzecz odwiedzin kontuzjowanego kompana do jazdy,a we wtorek musiałem zwolnić się wcześniej z pracy z powodu złego samopoczucia i do wieczora nic innego nie robiłem tylko spałem,coś mi zaszkodziło i siedziało na żołądku.Dziś rundka po okolicy w pochmurny dzień,zaś wieczorem wiatr rozwiał chmury i niebo zrobiło się bezchmurne,księżyc rozświetlał ciemności.Zjeżdżając przez Przezmark natknąłem się na przebiegającego drogę zająca szaraka a kawałek dalej prawdopodobnie szczura,ale pewności nie mam bo zwierzątko było dość szybkie.Przejazd na Nogatem w świetle księżyca którego światło odbijało się od tafli wody.

rafi1368
| 20:42 czwartek, 22 listopada 2012 | linkuj Wiem Robert że dasz radę,bo jeżeli nie ty to kto :)
robert1973
| 19:04 czwartek, 22 listopada 2012 | linkuj Rafi, mogę być zapasowym kompanem dla Ciebie jak ten Pierwszy będzie kontuzjowany.
Dam radę.
rafi1368
| 15:57 czwartek, 22 listopada 2012 | linkuj Myślałem,że po drodze was spotkam,ale się minęliśmy,zresztą o 20.00 chciałem być w domu bo na rano do pracy.Jak mam 1 zmianę to staram się być w domu o ustalonej godzinie,bo trzeba się wykąpać zrobić jedzenie do pracy i o rozsądnej porze się położyć spać,żeby nie zaspać.
Darecki
| 21:34 środa, 21 listopada 2012 | linkuj Na LŚ to się nie chało dupy ruszyć :-(