Operacja pod kryptonimem J.Jasne...

Niedziela, 21 października 2012 · dodano: 21.10.2012 | Komentarze 2

Ze względu na poprzedni dzień i powrót dość późną porą obudziłem się dopiero po 10.00 a wyruszyłem o 11.30.Zaraz po wyjeździe za miasto w kierunku Pasłęka trafiłem w mgłę,która dalej była jeszcze gęstsza i uniemożliwiała widoczność na większą odległość.Z Małdyt w kierunku Zalewa,potem na Makowo,po drodze zajechałem do Jażdżówek na pomost spojrzeć na Jeziorak,jezioro było spowite mgłą,ale wyglądało,że niedługo wyjdzie słońce.W Iławie przerwa na zjedzenie czegoś na ławeczce przy miejskim jeziorku i pokazało się słońce,byłem pewien,że jak będę w drodze powrotnej zajeżdżał w miejsce docelowe będzie słonecznie,ale się przeliczyłem,bo zaraz po wyjeździe za miasto mgła zaczęła powracać i,gdy dojechałem do J.Jasnego była na tyle gęsta,że nie było widać drugiego brzegu co nie przeszkodziło mi w objechaniu owego zbiornika wkoło.Dalszy powrót do domu to już katastrofa zaczęło się ściemniać,zmęczenie dawało o osobie znać i jeszcze latarka zaczęła świrować,gęsta mgła zaczęła się przeradzać w niewielki opad a ja byłem na krótkie spodenki,bo myślałem że jak rano jest mgła to później wyjdzie słońce.Powrót nastąpił o 20.00 z niemałym zmęczeniem,prześpię się i rano będę znów gotów do działania.