Harpagan-44 Redzikowo...

Sobota, 20 października 2012 · dodano: 21.10.2012 | Komentarze 0

Wyjazd o 2.00 w Sobotę i niestety pojechałem bez snu,gdyż pracę kończyłem w Piątek o 0.00 i nie było sensu się kłaść.Start o 6.30 wszyscy na lampkach,efektownie to wyglądało tylu bikerów naraz,trochę większa Nocna Stegna.Zaraz po odnalezieniu pierwszego punktu złapałem laczka i trzeba było się szybko uwijać ze zmianą,na szczęście chłopaki poczekali.Pogoda wyśmienita,jazda jeszcze na krótkich spodenkach,teren wspaniały i w większości suchy,trochę żeśmy kluczyli podczas poszukiwania niektórych punktów jak 20,który był tak ukryty na górze Sowiej,że podjeżdżaliśmy pod nią dwa razy,żeby go znaleźć,następny to 17 nad jeziorkiem,którą mieliśmy pod nosem a trafiliśmy dopiero objeżdżając jeziorko.Ostatnim do którego nie trafiliśmy to numer 10,po długich poszukiwaniach musieliśmy dać za wygraną ze względu na czas,powrót na metę odbył się w bardzo szybkim tempie,takim,że byliśmy sekundy od punktów karnych.Trzeba przyznać,że teren po którym jeździliśmy zasługuję na to,żeby tam kiedyś powrócić,wspaniałe lasy,dróżki między polami i w tak pięknych okolicznościach jesieni coś wspaniałego i przy takiej pogodzie.W drodze powrotnej zaczęła się tworzyć mgła i w pewnym momencie przy samej drodze zauważyliśmy stado pasących się saren,sytuacja niebezpieczna,ale na szczęście żadna na drogę nie wybiegła,przynajmniej nam.