Przed pracą ...

Czwartek, 28 czerwca 2012 · dodano: 28.06.2012 | Komentarze 0

Dziś ruszyłem w odwrotnym kierunku niż zazwyczaj,zacząłem od Gronowa Górnego i podbijałem w kierunku Pomorskiej Wsi interwałem S22,a następnie obrałem kierunek Kamiennik Wielki i dalej do zjazdu na Majewo i tam postanowiłem sprawdzić terenową przebitkę na Zajączkowo przez łąki i las,jak już udało się dojechać do Zajączkowa kolejna miejscowość na trasie Huta Żuławska,Rychnowy i przez las eleganckim szutrem cały czas z górki do Brzeziny,stamtąd do Pogrodzia i w dół do Tolkmicka.Z Tolkmicka powoli wracałem na bazę,ale jeszcze po drodze spotkało mnie totalne zaskoczenie i nie mniejsze zdziwienie kiedy w miejscowości Janówek tj. pomiędzy Tolkmickiem a Kadynami,na drogę wkroczyły dwa Daniele,na uszach zauważyłem iż są zaobrączkowane,ale nie przypominam sobie żeby w okolicy była hodowla tych zwierząt.Popatrzyłem się przez chwilę jak posilały się w przydrożnym sadku pomiędzy drzewami owocowymi,ale czas mnie gonił więc ruszyłem dalej i tuż przy wjeździe do miasta spotkałem Marka,który dopiero jechał w trasę.Marek w swoją stronę a Ja do domu szykować się do pracy.