Powrót z Przywidza...

Niedziela, 24 czerwca 2012 · dodano: 24.06.2012 | Komentarze 0

Rano obudziło mnie ciepło w namiocie wyszedłem na zewnątrz się rozejrzeć i skierowałem się w miejsce,gdzie było słychać gitary.Posiedziałem trochę słuchając grających i śpiewających,Mariusz był tam przede mną,a Marek jeszcze zalegał w namiocie.Gdy wszyscy byli na nogach powoli trzeba było się zbierać w drogę powrotną,jeszcze raz pojechaliśmy nad jezioro zjeść śniadanie,w planach była kąpiel ale zrezygnowaliśmy,objechaliśmy tę samą część jeziora co ostatnio tylko odwrotnie,następnie czekał nas 11% podjazd do góry,na górze widoki przywołały wspomnienia z Bieszczad z ubiegłego roku.I znowu trzeba było dojechać do Tczewa,ale już inną trasą.W drodze powrotnej zajechaliśmy do Nowego Stawu na lody.Po dotarciu do domu i rozpakowaniu się zjadłem obiad i ruszyłem jeszcze na kółko po Kępie Rybackiej,do Bażantarnii i na Modrzewinę.Zjeżdżając z Modrzewiny w kierunku Mazurskiej pech,złapałem kapcia chcąc nie chcąc trzeba było zabrać się do naprawy,żeby zjechać do domu.