Do Przywidza na Bazunę z sakwami...

Sobota, 23 czerwca 2012 · dodano: 24.06.2012 | Komentarze 0

Wstawałem bardzo wcześnie,żeby pokręcić jeszcze przed wyjazdem do Przywidza.Po drodze widziałem sporo zwierzyny,to była dobra pora na takie obserwacje.Musiałem się sprężać,żeby jeszcze zdążyć się spakować.Startowaliśmy o 11.30 i obraliśmy kierunek Tczew,wybieraliśmy drogi szutrowe,leśne,płyty i polne,asfaltu nie dało się uniknąć ale za to ominęliśmy większy ruch samochodowy.Po dojechaniu na miejsce najpierw zaopatrzenie na wieczorne ognisko,następnie zajechaliśmy pod scenę się rozejrzeć.Koncerty już się odbywały http://40.bazuna.art.pl/koncert-jubileuszowy,było trzeba poszukać pola namiotowego i rozstawić namiot.Pojechaliśmy na objazd po okolicy a dokładnie nad J.Przywidzkie na kąpiel i objazd większej części jeziora,las bukowy wokół wody wspaniały,nie małe wzniesienia i leśna ścieżka dookoła.Wróciliśmy pod scenę na koncerty no i jak pech to pech pogoda się zepsuła i zaczęło padać,ale najlepsze było dopiero przed nami chociaż na początku się nie zapowiadało,ale po przejściu deszczu i rozpaleniu ogniska ludzie zjawiali się z każdej strony i zaczęło się granie na gitarach i śpiew.Była tam grupka młodziutkich dziewczyn,z opiekunką nikt nie przypuszczał,że dadzą takie wspaniałe widowisko.Granie trwało do godzin wczesno rannych,Ja zawinąłem się o 3.00 na sen.