Richmond i okolice Heathrow.

Poniedziałek, 22 lipca 2013 · dodano: 22.07.2013 | Komentarze 9

Wybrałem kierunek na Richmond,ale najpierw udałem się na Twickenham i dopiero stamtąd ruszyłem wzdłuż wody do Richmond,wiedziałem że jest tam górzysty teren i tak było jadąc pod górę po miejskich uliczkach trafiłem na bramę wjazdową do Richmond Park przez który przejeżdżają samochody z ograniczeniem do 20km a to ze względu na zwierzynę,która chodzi tam dosłownie gdzie chce,po przekroczeniu bramy parku można było dojrzeć fantastyczny widok który rozpościerał się na okolicę,widać też centrum Londynu w którym znajduję się oko Londynu,obszar parku zaskoczył mnie swoim obszarem.Asfaltowe drogi wylane w parku obfitują w jeżdżących tam rowerzystów,a teren jest bardzo górzysty w sam raz na treningi.W drodze powrotnej do domu postanowiłem pojechać jeszcze w okolice Heathrow gdzie na rondzie,które mieści się w leju został ustawiony Airbus A380 z Emirackich Linii Lotniczych na samym środku ronda.

Punkt widokowy w Richmond © rafi1368
Pomnik,okolice Heathrow © rafi1368
I jeszcze jedno zdjęcie z góry © rafi1368

rafi1368
| 12:27 czwartek, 25 lipca 2013 | linkuj kbialy2002 tu jest inaczej niż w Elblągu,żeby dojechać gdzieś do terenu trzeba albo skorzystać z pociągu,metra,albo samochodu,gdyż dojechanie samym rowerem to by było połowę czasu samego jeżdżenia,no chyba że zmienię lokalizację zamieszkania.
AgniechaEG powiem,że jest całkiem,całkiem,jest sporo dróg rowerowych,pasów na jezdni przeznaczonych dla jednośladów,przed światłami bramki pozwalające w pierwszej kolejności wystartować rowerzystom,a jak na jezdni nawet nie ma pasa dla rowerów to kierowcy nie mijają cię na lusterka,nawet jazda samochodem nie jest taka zła,bo nad morze oczywiście samochodem jechaliśmy,ale niedługo pojadę rowerem.
AgniechaEG
| 07:07 środa, 24 lipca 2013 | linkuj a jak Ci sie śmiga po lewej stronie? :)
kbialy2002
| 05:27 środa, 24 lipca 2013 | linkuj No Hi Rafcio... widzę że wracasz do "żywych". Ale chyba kupisz sobie rowerek również i do terenu... bo ja chciałbym, pooglądać "kosmiczne" krajobrazy i piękne okolice Brytanii... Pozdrowienia...
| 02:09 środa, 24 lipca 2013 | linkuj robert1973 Scott CR1 Comp Compact 2013
robert1973
| 19:55 wtorek, 23 lipca 2013 | linkuj Też Cię witam. Podaj dokładny model Twojej fury.
| 12:57 wtorek, 23 lipca 2013 | linkuj aniadawid to miałaś same przygody
MarekB jaka tam impra,może jak w przyszłym roku zaplanuje urlop i przyjadę do Polski to pomyślimy.
bartek001 jak sprawie sobie urządzonko które poprowadzi mnie do domu i pogoda pozwoli to wtedy zacznę walić większe dystanse
bartek001
| 10:08 wtorek, 23 lipca 2013 | linkuj Rozkręcasz sie z dnia na dzień :) Fajne fotki pozdrawiam :)
MarekB
| 20:54 poniedziałek, 22 lipca 2013 | linkuj Siemka ładnie ładnie, dzisiaj wielka impra u Rafałka księciunio się urodził.
Pozdrawiam
dawaj do nas w sobotę jedziemy na nocke w okolice Zalewa