Z Robertem i solo...

Sobota, 1 grudnia 2012 · dodano: 01.12.2012 | Komentarze 5

Dzień wcześniej Robert próbował się do mnie dodzwonić,ale nie udało mu się gdyż miałem drugą zmianę a telefon został w szafce.Dziś rano oddzwoniłem i zaproponował wyjazd do Pasłęka na pączki więc się zgodziłem,ale na Pasłęku się nie skończyło potem objechaliśmy Drużno większym kołem,po drodze mieliśmy niewielki opad śniegu a kawałek dalej niebo zaczęło się przecierać i wyszło nawet piękne słońce.Będąc w Adamowie postanowiliśmy jeszcze o rundce nad Nogatem,gdzie mijaliśmy się z Arturem,później odprowadziłem Roberta pod dom i ruszyłem dalej.W okolicy Pagórek na polach i w lesie leży już niewielka ilość śniegu,chyba zima idzie niewielkimi krokami.W Majewie skręciłem na boczny pas S22 i dojeżdżając do miejscowości Rucianka zwróciłem uwagę na rzekę Baudę,w której niepokojąco podniósł się poziom wody na tyle że ledwie mieści się w korycie.Na Chruścielu odwróciłem się w kierunku powrotnym i dopiero poczułem na własnej osobie jaki jest silny i chłodny wiatr,a pomimo rękawiczek z długimi palcami,palce zaczęły mi marznąć.Dopiero w mieście czucie palców u rąk zaczęło powracać do normalności.A tu link do zdjęć z moich dotychczasowych wypadów od kiedy zacząłem jeździć na rowerze : https://plus.google.com/photos/111122502347694541048/albums/5816576655204789473?hl=pl Większość zdjęć zapożyczyłem od kolegów z ich galerii.