Przed pracą...

Wtorek, 27 listopada 2012 · dodano: 27.11.2012 | Komentarze 1

Ze względu na zapowiedzi o opadach w okolicy Elbląga postanowiłem nie oddalać się za daleko od miasta,żeby w razie deszczu zjechać jak najszybciej do domu.Wybrałem jazdę wzdłuż Nogatu zahaczając o Jazową i tak 3X.Podczas pierwszego przejazdu na Kępie Rybackiej dostrzegłem ciężki sprzęt w okolicy remontowanych wrót przeciwpowodziowych na kanale Jagiellońskim,prace właśnie zostały zakończone i dżwig został sprowadzony do wyciągania metalowych legarów,które zostały wcześniej wbite w dno żeby zablokować przepływ wody.Dziś napełnianie wody pomiędzy dwiema ścianami metalowych legarów przypominało wyrównywanie poziomów na śluzie.Podczas ostatniego okrążenia w Helenowie spotkałem Kazimierza,który zmierzał na działkę,potowarzyszyłem mu do miejsca w którym znajdowała się jego działka,po drodze prowadząc miłą rozmowę po czym dalej ruszyłem w swoim kierunku.Przed Jazową natknąłem się na dwóch bikerów z sakwami,którzy po drugiej stronie S7 zmierzali w kierunku Elbląga.

1artur
| 21:48 wtorek, 27 listopada 2012 | linkuj Witaj
Wspomiani sakwiarze to my, Artur i Piotr z Gdańska. Wybraliśmy się dzisiaj do Elbląga podziwiać Waszą odrestaurowaną Starówkę, W tym czasie jak Cię rozponałem na drugiej stronie 7 , opowiedziałem Piotrowi o twoich osiągnięciach na rowerze. Podziwiam i życzę radości z jazdy. W drodze powrotnej też skręciliśmy w Jazowej w prawo - zazdroszcze tej drogi wzdłuż Nogatu,