W pogoni za wycieczką Krzyśka nad Motławę...

Niedziela, 25 listopada 2012 · dodano: 25.11.2012 | Komentarze 2

Rano dźwięk budzika w telefonie,wstałem i ruszyłem zobaczyć przez okno jaka pogoda na zewnątrz,a za oknem mleko więc postanowiłem nie stawiać się na stracie wycieczki,którą Krzysiek organizował do Gdańska i wzdłuż rz.Motławy do Tczewa,poszedłem dalej spać.Wstałem przed 9.00 zjadłem śniadanie i wpadłem na szalony plan żeby wyjechać chłopakom naprzeciw.Ubrałem się i postanowiłem pojechać trasą,którą Krzysiek podał jako drogę powrotną z Tczewa,jak tylko wyjeżdżałem poza miasto z dala dostrzegłem jakiegoś rowerzystę spory kawałek przede mną więc się sprężyłem i po dogonieniu okazało,że nie tylko ja wpadłem na ten sam pomysł był to Mirek więc już razem ruszyliśmy na Tczew.Najpierw S22 do mostu nad Wisłą do miejscowości Kiezmark,chwilę później Mirek wykonał telefon do Krzyśka w celu zlokalizowania wycieczki i uzgodnili spotkanie w miejscowości Suchy Dąb.Po dojechaniu na miejsce zamiast czekać postanowiliśmy ruszyć dalej czerwonym szlakiem rowerowym po którym grupa się poruszała.Chwile potem doszło do spotkania i razem zaczęliśmy kierować się na Tczew,wśród jadących znajdował się jeden biker z Tczewa,który miał już na koncie wyprawę dookoła Polski solo.W Tczewie pożegnaliśmy się z kolegą i ruszyliśmy dalej w drogę powrotną podczas,której zaczął popadywać deszcz i zaczął wzmagać się wiatr.W Nowym Stawie nie odmówiliśmy sobie wstąpienia do cukierni do której w Grudniu będzie prowadził wycieczkę Marecki.Dalszy powrót po ciemku i na latarkach.