Przed pracą...

Środa, 14 listopada 2012 · dodano: 14.11.2012 | Komentarze 7

Rano wybierając się w trasę,kiedy dojechałem do skrzyżowania koło Shell-a moją uwagę przykuło kilku facetów,którzy podnosili tył blachosmroda do góry,gdy zajrzałem na tył zobaczyłem koło motocykla,którego kierowca najprawdopodobniej uderzył w tył blachosmroda.Pojechałem dalej w kierunku podjazdu na Dębicę spotkałem kontuzjowanego Marka B. chwilę porozmawialiśmy i ruszyłem dalej przez Pomorską Wieś,Borzynowo,Mariankę do Pasłęka i dalej na Buczyniec.Na miejscu zdecydowałem się na przejazd przez las,gdzie spłoszyłem kilka saren.Miałem możliwość w końcu sprawdzić odcinek drogi nad którym się zastanawiałem dokąd prowadzi,okazało się,że do gospodarstwa,ale wcześniej przejeżdżałem jeszcze przez skrzyżowanie dróg więc zrobiłem nawrotkę i wybrałem jedną z nich dojeżdżając do Bażyny.Następnie skierowałem się na Rychliki,Kwietniewo,gdzie starym nasypem kolejowym przebiłem się przez las do Starego Dolna i dalej na Markusy,wracając przez miejscowość Jezioro natknąłem się na lisa,który łaził po drodze,gdy mnie ujrzał przeszedł przez przydrożne trzciny na pole i gdy podjechałem bliżej nie bardzo się przestraszył,dopiero kiedy zbliżyłem się do trzcin schował się w stertę balotów,które znajdowały się na polu.Zjeżdżając do miasta spotkałem Mareckiego,który wracał z nowo zakupioną lampką z KM BIKE,mała konwersacja i zjazd do domu.

rafi1368
| 07:37 sobota, 17 listopada 2012 | linkuj Robert jak tam wcześniej pisali to ty zapewne jesteś tą czołówką kolarstwa na bikestats-ie,tylko co niektórzy nie chcą to przyjąć do wiadomości.
robert1973
| 21:03 piątek, 16 listopada 2012 | linkuj Rafi ze mną jeździ, ale mi też przecież nie uwierzysz, że ja jeżdżę i...koło się zamyka.
blasiaczek
| 15:26 czwartek, 15 listopada 2012 | linkuj Rafi widziałem Cię między Zwierznem a Markusami. Jechałem akurat samochodem.

Gościu! Rafiego na rowerze widać zawsze i wszędzie podobnie jak Dareckiego. Jak Cię boli pokaźny kilometraż to sobie znajdź inny obiekt westchnień!
rafi1368
| 07:35 czwartek, 15 listopada 2012 | linkuj Te Gość chyba kłania ci się czytanie ze zrozumieniem,jak już wcześniej pisałem fotek nie ma i nie będzie a jak komuś to nie pasuje to nie musi wchodzić na mojego bloga.Ja tu prowadzę blog czy jakieś niedowiarki,zresztą mam to gdzieś :P
Gość | 22:44 środa, 14 listopada 2012 | linkuj Ja nie twierdze że nie jeździ ale niech udowodni wszystkim co oglądają jego stronę zrobi fotki pod tablicą miejscowości wraz z rowerem i tak przez tydzień aż utrze każdemu nosa zobaczymy kto jest lepszy ,w pisaniu czy w jeździe na rowerze.
Darecki
| 22:17 środa, 14 listopada 2012 | linkuj Gościu znam Rafiego i wiem, że jeździ. Moja propozycja jest taka, żebyś podpisywał się "jarosław trotyl antek company". Grzeczny jestem i skromny.
Gość | 22:01 środa, 14 listopada 2012 | linkuj Może byś przestał pisać bajki bo średnia wychodzi na dzień 123km.Wybierz sobie inną stronę bo takie głupoty piszesz że dzieci się z tego śmieją.