Ekstremalny Trójmiejski Park Krajobrazowy...

Niedziela, 11 listopada 2012 · dodano: 11.11.2012 | Komentarze 5

Z paroma osobami wyruszyliśmy do Sopotu na kołach o 03.30,gdzie następnie miała dojechać kolejna grupa tyle,że pociągiem.Na dworcu stawiło się jeszcze kilka osób z Gdańskiej Ekipy Rowerowej,no i ruszyliśmy w teren czerwonym szlakiem pieszym z Sopotu do Wejherowa,bilans tego wypadu był taki : urwana przerzutka tylna bikera z Gdańskiej Ekipy i niestety musiał zjechać do domu na sztywnym łańcuchu,kolejny pech dosięgnął również rowerzystę z Gdańska,a mianowicie jako jedyny chciał przeprawić się środkiem przez wodę na brzegu jeziorka,ale nie przewidział co może kryć się pod taflą wody i gdy tylko wjechał znalazł się w większości pod wodą,dalsza awaria przytrafiła się bikerowi z naszej strony,któremu patyk załatwił hak przerzutki,ze dwie szprychy i kawałek łańcucha,ale z tym udało się uporać i mógł jechać dalej,ostatnia niespodziewanka przytrafiła się również po naszej stronie,Krzysiek który agresywną jazdę przypłacił wywrotką podczas której uderzył udem o kamień,na szczęście pozbierał się i jazda odbywała się według planu,ale ze względu na dużą ilość zdarzeń losowych nie zdążyliśmy na pociąg powrotny z Wejherowa.Ruszyliśmy SKM-ką do Gdańska,gdzie mieliśmy zadecydować czy wracamy na kołach,w trakcie powrotu zaczął padać deszcz,który przechylił szalę na stronę powrotu do Elbląga dalej pociągiem,w którym trafiliśmy na upierdliwego pijaczka,z którym o mały włos nie doszłoby do rękoczynów.Ogólnie,gdyby nie zdarzenia opisane wyżej byłby to wspaniały wypad,chociaż można to pominąć i zaliczyć do udanych.

DareckiEB
| 14:38 czwartek, 15 listopada 2012 | linkuj Mamy pozdrowienia od żula z pociągu w malborku;)
(czwarty hejter z imienia... sorry - lipny ze mnie gość ;)
rafi1368
| 13:47 wtorek, 13 listopada 2012 | linkuj Coś jeszcze? :)
Gość | 10:06 wtorek, 13 listopada 2012 | linkuj Takie awarie to sól MTB - także wyjazd należy zaliczyć do wspaniałych :-) (trzeci z hejterów z przedziału relacji Malbork-Elbląg)
Gość | 09:00 wtorek, 13 listopada 2012 | linkuj pewnie, że był udany (drugi z hejterów z przedziału relacji Szczecin-Białystok)
Gość | 10:32 poniedziałek, 12 listopada 2012 | linkuj Rafi wyjazd był udany (jeden z hejterów z przedziału relacji Gdańsk-Malbork)