Na wieżę,której już niema...

Niedziela, 4 listopada 2012 · dodano: 04.11.2012 | Komentarze 0

Jurek w końcu się przebudził i zorganizował wypad w okolice Półmiasta na sprawdzenie czy wieże na byłym poligonie bombowym jeszcze stoją,po przybyciu na miejsce z dwóch została tylko jedna,z pozostałej zostały tylko fundamenty.Rozpaliliśmy ognisko,ażeby upiec kiełbaski,po posiłku grupa podzieliła się i większa część bikerów powróciła na Elbląg a pozostała obrała kierunek Malbork.Do Malborka jechaliśmy po płytach między polami,mieliśmy okazję wypłoszyć stado kuropatw i parę saren,które zdecydowały się na przecięcie nam drogi.W mieście krótki postój na kolejny posiłek pod Biedronką i S22 ruszyliśmy na Stare Pole.Następnie bokami powoli zmierzaliśmy do domu zajeżdżając jeszcze do miejscowości Jezioro na niebieski zabytkowy most zwodzony,wtedy postanowiłem odłączyć się od grupy i pokręcić jeszcze dookoła Drużna,chwilę później jadąc już solo dostrzegłem na polu jakiegoś ptaka,gdy zdjąłem okulary i spojrzałem jeszcze raz,moim oczom w oddali ukazał się żerujący bociek,aż nie mogłem uwierzyć.Dalej miłe spotkanie z naprzeciwka jechał Radzio,zatrzymałem się żeby chwilę porozmawiać przekazałem mu,że jak się bujnie dogoni grupę powracającą na Elbląg.Ja ruszyłem w dalszą drogę w kierunku Pasłęka i wróciłem do miasta starą S7.Kolejny pomysł szybka rundka nad Nogat i kolejne spotkanie tym razem z Mirkiem,który zmierzał również w przeciwnym kierunku i znów mała pogawędka i zjazd do domu.