Środa wolna za Niedzielę w pracy...

Środa, 31 października 2012 · dodano: 31.10.2012 | Komentarze 0

Spore okrążenie dziś postanowiłem zrobić,ale z części trasy zrezygnowałem.W Pasłęku zahaczyłem o cukiernię z pączkami nadziewanymi toffi,a przy okazji dokupiłem ciasteczka ze słonecznikiem.Przejeżdżając od Słobit do Nowicy przez skrót leśny natrafiłem na aktywną działalność bobrów,powalone i nadgryzione drzewa,które niebawem zakończą żywot.Jadąc dalej widziałem koparkę,która wyrównywała ten leśny skrót,dojeżdżając z Nowicy do Piórkowa musiałem zrobić krótką przerwę z powodu laczka.Po zmianie ruszyłem dalej i wtedy w końcu wyszło słońce,i tak przy zachodzącym słońcu dotarłem do Fromborka.Ruszyłem w kierunku domu i dopiero poczułem nadchodzący chłód,a miałem jeszcze w planach w Pogrodziu zjechać do Tolkmicka,Kadyn i Suchacza,to już na lampce.W domu postanowiłem wyskoczyć jeszcze nad Nogat,księżyc w pełni więc jego światło elegancko odbijało się od tafli wody,wtedy przypomniał mi się podobny obrazek kiedy byłem z Markiem na tamie nad Jeziorem Solińskim,tylko tam było jeszcze lepiej.