Przed pracą...

Poniedziałek, 29 października 2012 · dodano: 29.10.2012 | Komentarze 0

Dziś rano przymrozek taki jak wczoraj,albo nawet gorszy,gdyż w nocy był opad deszczu i to co spadło zamarzło,przekonałem się o tym na własnej skórze jadąc na Łęcze i skręcając w kierunku Pagórek pod górkę,na dodatek droga pochylona i z tego względu zobaczyłem asfalt 5 cm przed twarzą po tym jak wpadłem w poślizg na tzw.czarnym lodzie,na szczęście nie było żadnych poważnych konsekwencji tego nieprzyjemnego jebnięcia może tylko dlatego,że prędkość była dosyć mała.Dalsza przejażdżka przebiegała w dość uważnym i ostrożnym wypatrywaniu miejsc,gdzie mógłbym się zniżyć kolejny raz do parteru.Na interwale i chyba również na samej S22 chyba już sypali solą,na poboczu leżało jeszcze dość sporo białego kruszywa z początku myślałem,że to może pozostałość po nocnym opadzie,ale gdy stanąłem i podniosłem białe ziarnko nie topiło się więc stąd te wnioski.Podczas pięknej i słonecznej pogodzie kierowałem się dalej ku domowi przez lasy w okolicy Młynar i miejscowości Płonne.