Ergonomiczna wycieczka + dożynki w Markusach + solo...

Niedziela, 16 września 2012 · dodano: 16.09.2012 | Komentarze 2

Rano na start ergonomicznej wycieczki,która tym razem wiodła do Kadyn w większości terenem,zabezpieczałem tyły i zbierałem ogony z Piotrem,ale tylko do Kadyn.Stamtąd z paroma osobami odłączyliśmy się i ruszyliśmy na Markusy,po drodze odjechały jeszcze dwie osoby i w mniejszym gronie dotarliśmy na miejsce spotykając sporą część grupy rowerowej STOP.Posililiśmy się darmową grochówką i ruszyliśmy na stoiska wystawionych sołectw w poszukiwaniu czegoś słodkiego,zjadłem 5 kawałków rożnych ciast i 1 babeczkę.Powrót w trójkę przez odremontowany niebieski most w miejscowości Jezioro.Na miejscu postanowiłem jeszcze zrobić trasę nad Nogatem i w Jazowej na moście strażacy sprzątali skutki powypadkowe w wyniku czego w obu kierunkach tworzył się korek.W drodze powrotnej spotkałem jeszcze Marcina(błasiaczek),który dokręcał przed pracą,postanowiłem go odprowadzić i wtedy już zjechać na bazę.