Akcja Kwidzyn...

Sobota, 28 lipca 2012 · dodano: 28.07.2012 | Komentarze 0

Postanowiłem powtórzyć po części trasę jaką w ubiegłym roku przejechałem z Robertem i Mareckim w Listopadzie,pierwsze niespodzianki zaczęły się po skręcie w Mikołajkach Pomorskich w kierunku Ryjewa,w okolicy przejazdu przez tory kolejowe jest tam robiona droga która ma przebiegać pod torami,ale sobie poradziłem.Po dotarciu do Kwidzyna zrobiłem przerwę na doładowanie akumulatorów i objeździe miasta,potem ruszyłem w kierunku Gniewu,ale widziałem go tylko z drogi,którą kierowałem się na Zespół Śluz w Białej Górze.Następnie kierunek Sztum,ale tam nie dojechałem skierowałem się przez las do miejscowości Gościszewo,a stamtąd już rzut kamieniem do Malborka.Jadąc przez las w okolicy miejscowości Kaczynos podczas tego upału pragnąłem tylko trochę wody,aby się opłukać z potu,no i szok w środku lasu natrafiłem na rurę z zaworem więc długo się nie zastanawiałem podszedłem i odkręciłem no i miałem chłodną wodę,nie spodziewałbym się w takim miejscu czegoś takiego.Dojeżdżając do Nowakowa postój pod sklepem na uzupełnienie płynów akurat most pontonowy był zamknięty z powodu przepuszczania łódek i trochę było trzeba poczekać ponieważ obsługa miała problem z ruchomą częścią która nie chciała wpłynąć na swoje miejsce,ale w końcu się udało i można było zjechać do Elbląga.