Przed pracą ...

Czwartek, 26 lipca 2012 · dodano: 26.07.2012 | Komentarze 0

Dziś dzień pełen przygód,jadąc przez Kępę Rybacką za pierwszym razem wyprzedził mnie nowoczesny ciągnik rolniczy z dwiema naczepami jak zaraz się okazało kierowcą był kolega z byłej pracy zatrzymał się na poboczu na małą pogawędkę a później zaproponował żebym zanim pojechał do zakładu w którym pracuje on i jego syn z córką,których również dobrze znam.Ruszył przodem a Ja za nim w tunelu dzięki któremu na liczniku non stop 42km/h coś pięknego.Po dojechaniu chwilę porozmawiałem ze wszystkimi i ruszyłem dalej na kolejne kółko.W mieście spotkałem Mareckiego i kawałek z nim pojechałem,mało samochód nas nie potrącił na zielonym świetle tak się gościu spieszył,za jakiś czas miałem powtórkę tylko tym razem kobieta za kierownicą.Mijałem się z Tomar66 na Kępie,w Nowakowie widziałem młodego Jenota,który w środku dnia chodził pośród ludzi,był jakiś niewyraźny,chory albo potrącony po chwili dojechał Bartek001 i dalej ruszyliśmy we dwójkę na ostatnie szybkie kółko z awarią w tle w moim rowerze.