Urlopowo z Zatoki Księżycowej na Grunwald...

Sobota, 14 lipca 2012 · dodano: 15.07.2012 | Komentarze 0

Rano śniadanie,zagaszenie ogniska i pozbieranie wszelkich śmieci po sobie,no i oczywiście było trzeba się spakować.Sławek nazbierał reklamówkę kurek,Ja żałuję,że nie wziąłem słoika na jagody.Po tych wszystkich czynnościach Sławek oddzielił się od nas i ruszył na pociąg do domu,a my obraliśmy już kierunek Grunwaldzkiego pola bitewnego.Przed wjazdem na miejsce,gdzie miała odbywać się inscenizacja zajechaliśmy jeszcze na Kopiec Jagiełły.Na polach Grunwaldu znajdowało się jeszcze kilku znajomych,którzy wyruszyli w dzień inscenizacji z Elbląga,i po odnalezieniu ich zaczęliśmy szukać dogodnego miejsca do obejrzenia spektaklu,który miał się rozpocząć o godz.16.00.Podczas trwania potyczek zaczął padać deszcz,więc było trzeba sięgnąć po plandekę.Mieliśmy wyruszyć na kolejny nocleg przed końcem inscenizacji,aby uniknąć korków,lecz ze względu na opad plan nie wypalił.Po obejrzeniu ekipa znów się rozdzieliła i nawet my zdecydowaliśmy się na rezygnację z noclegu nad Jeziorakiem.W Ostródzie kolejny postój przez opad,gdy tylko przestało padać ruszyliśmy starym nasypem kolejowym,który został przerobiony na szlak rowerowy do Miłomłyna i tam wjechaliśmy na zamknięty jeszcze odcinek nowej S7,którym udało nam się dojechać do Pasłęka.Z Pasłęka starą S7 prosto do Elbląga.