Reszel z ekipą

Sobota, 16 czerwca 2012 · dodano: 17.06.2012 | Komentarze 0

Na starcie spora grupa bikerów,do Pasłęka żwawym tempem po starej siódemce.W Ornecie postój na śniadanko,za miastem wjechaliśmy na nową ścieżkę rowerową,która znajduje na miejscu podkładów kolejowych,bardzo fajny szutrowy odcinek między polami i w lesie polecam każdemu kto wybiera się na Lidzbark Warmiński.W Lidzbarku zrzuta na duże i piękne truskawki,konsumpcja na miejscu,następnie na zamek porobić fotki.I dalej w drogę na Reszel,droga usłana podjazdami i niesłabym wiatrem,przed wjazdem w miasto zbieranie grupy,która się rozciągnęła.W Reszlu udaliśmy się na wieżę kościelną z której rozciągał się wspaniały widok na miasto,jak i na okolice.Dalej kierunek Dobre Miasto na obiad w barze Familijnym,gdzie zostały przeprowadzone Kuchenne Rewolucje przez Panią Magdę Gessler,jak to po obiadku ciężko było się ruszyć,a w dodatku zaczął kropić deszcz,ale na szczęście były to przelotne opady.Dalej na Miłakowo,Gotkowo,Pasłęk i Elbląg.Wycieczka bardzo fajna aczkolwiek wyczerpująca.