Po pracy +nocna jazda

Piątek, 27 kwietnia 2012 · dodano: 28.04.2012 | Komentarze 0

Najpierw na rozgrzewkę standardowe okrążenie,zjazd do domu,ażeby przygotować się do nocnej jazdy z Baniem i Radziem.Spotkanie odbyło się koło czołgu,stamtąd obraliśmy kierunek Pasłęk i w okolicach Krosna napotkaliśmy MirekBiker60 i EBiker24 małe pogaduchy i dalej ruszyliśmy w ustalonym wcześniej kierunku.Następną przerwę mieliśmy w miejscowości Bażyna,tam nastąpił mały popas i Radzio właśnie tam ujawnił nam moc swojej latarki,była porażająca,ale to dopiero początek,bo prawdziwy efekt jej światła poznaliśmy wjeżdżając w Kwietniewie na nieznany przeze mnie odcinek leśny i już przy wjeździe udało nam się dostrzec Borsuka łażącego po drodze przed nami.Borsuk jak tylko zobaczył strumień światła nawiał w gęstwinę lasu i tylko było słychać jego przedzieranie przez krzaki.Po małym sprawdzaniu terenu i szukaniu wyjazdu z lasu droga zaprowadziła nas na pole koło ambony myśliwych,z dala było widać światła jakiejś miejscowości więc zawróciliśmy do rozjazdu dróg i po wyjechaniu na asfalt ruszyliśmy na miejscowość Jasna,tam postanowiliśmy zrobić kolejną krótką przerwę.Jak ruszyliśmy dalej zjeżdżając z górki na dole okazało się,że Radziowi wypadła na postoju czapka,bez chwili namysłu ruszyliśmy z powrotem na górę i odnaleźliśmy zgubiony fant.Plusem był bonus zjazdu z tej samej górki po raz drugi.Nocka przebiegła udanie,względna temperatura czyste,gwieździste niebo z księżycem w roli głównej i wspaniałe towarzystwo,no i oczywiście las do którego zamierzam powrócić,ażeby objeździć pozostałe odnogi dróg jakie mijaliśmy.