W pogoni za Grupą Rowerową Stop i nie tylko...

Niedziela, 3 lipca 2011 · dodano: 03.07.2011 | Komentarze 6

Elbląg-Krasny Las-Łęcze-Pagórki-Ogrodniki-Jelenia Dolina-Ogrodniki-Milejewo-Majewo-Nowe Monasterzysko-Stare Monasterzysko-Błudowo-Nowe Monasterzysko-Sokolnik-Zastawno-Kwietnik-Milejewo-Ogrodniki-Pagórki-Łęcze-Nadbrzeże-Kamionek Wielki-Jagodno-Nowakowo-Kępa Rybacka-Bielnik-Janowo-Adamowo-Helenowo-Elbląg
Zjazd do domu na małe szamanie i dalej w trasę,trzeba korzystać z pogody.
Elbląg-Krasny Las-Łęcze-Kadyny-Suchacz-Nadbrzeże-Kamionek Wielki-Jagodno-Nowakowo-Kępa Rybacka-Bielnik-Janowo-Adamowo-Helenowo-Elbląg

rafi1368
| 16:05 środa, 6 lipca 2011 | linkuj Jakbyś chciał wiedzieć to pierwszy etap jazdy przejechałem z Markiem i Mariuszem a potem postanowiłem przejechać to drugie,a z resztą zaczynasz się czepiać tak jak niektóre osoby Roberta :-P
tomar66
| 09:50 wtorek, 5 lipca 2011 | linkuj Rozchodziło mnie sie o to że dwa raza to samo tego samego dnia nie z tym samym.
rafi1368
| 16:23 poniedziałek, 4 lipca 2011 | linkuj Jakie w kółko macieju,a to wczesniejsze to może samo się przejechało?
tomar66
| 08:16 poniedziałek, 4 lipca 2011 | linkuj Może i brawo, ale takie W Kółko Macieju to do niczego niepodobne. Rafi trza troszke dalej pojechać a nie traktować Kepy jak trenażera ;-))
| 08:15 poniedziałek, 4 lipca 2011 | linkuj Może i brawo, ale takie W Kółko Macieju to do niczego nie podobne. Rafi trza troszke dalej pojechać a nie traktować Kepy jak trenażera ;-))
Darecki
| 20:24 niedziela, 3 lipca 2011 | linkuj Brawo :-)