Family Cup 2011 w Bartoszycach

Niedziela, 22 maja 2011 · dodano: 23.05.2011 | Komentarze 7

Rano wyjazd do Bartoszyc,z rowerami na dachu samochodu,aby wziąć udział w XVI Amatorskich Mistrzostwach Polski.Nie przypominam Sobie,żebym kiedyś się tak zmęczył,ale chyba było warto,pierwszy debiut w zawodach i udało się wykręcić II miejsce,po zawodach kierunek Elbląg,ale parę minut po opuszczeniu Bartoszyc samochód,którym wracaliśmy dostał się pod ostrzał gradu mającego wielkość ziarnka grochu,tak bombardowało,że aż dziw,że szyby wyszły z tego cało,samochody jadące z przeciwka ślimaczym tempem z włączonymi światłami awaryjnymi i po pewnym czasie ta sama słoneczna pogoda,co praktycznie cały dzień,jak dojechaliśmy już na miejsce to dokręciliśmy jeszcze małe kółko : Janowo-Bielnik-Kępa Rybacka-Nowakowo-Kamionek Wielki-Nadbrzeże-Łęcze-Pagórki-Ogrodniki-Milejewo-Kamiennik Wielki-Sierpin-Przezmark-Nowina-Gronowo Górne-Elbląg

MarekB
| 19:35 piątek, 27 maja 2011 | linkuj Rafi pognał troszkę wiraszków na wyczesanych rowerkach, proponują mu rewanżyk w Sopocie.
Mi do pudła to jakieś 800m brakowało (800m=kosmos)
piotro
| 20:33 środa, 25 maja 2011 | linkuj respect ! gratulacje stanięcia na pudle. jest MOC :)
rafi1368
| 19:33 środa, 25 maja 2011 | linkuj Nie wiem jeszcze.
ebiker24 | 19:08 środa, 25 maja 2011 | linkuj Rafi jesteś WIELKI !!! gratulacje serdeczne, na kolejne edycje się szykujesz?
czuczu | 20:17 poniedziałek, 23 maja 2011 | linkuj Rafi - szacun !