• Sprzęt Cervélo S3

Nocleg w Ratagan z takimi widokami wynalazła Ania © rafi1368
Jezioro Loch Duich usytuowane wśród gór
Jezioro Loch Duich usytuowane wśród gór © rafi1368
Ania nad brzegiem Jeziora jeszcze przed wyjazdem w kierunku wyspy Skye
Ania nad brzegiem Jeziora jeszcze przed wyjazdem w kierunku wyspy Skye © rafi1368
Droga zapowiada się obiecująco
Droga zapowiada się obiecująco © rafi1368
Trasa będzie przebiegać wzdłuż jezioro i gór
Trasa będzie przebiegać wzdłuż jezioro i gór © rafi1368
Ania pojechała brzegiem jeziora a ja wróciłem się i ruszyłem górą
Ania pojechała brzegiem jeziora a ja wróciłem się i ruszyłem górą © rafi1368
I jak widać trud podjazdów został wynagrodzony pięknymi widokami
I jak widać trud podjazdów został wynagrodzony pięknymi widokami © rafi1368
Tam w dole ugadałem się Anią że się spotkamy
Tam w dole ugadałem się Anią że się spotkamy © rafi1368
Zamek Eilean Donan mieści się na niewielkiej wysepce na którą można dostać się suchą nogą zaraz po odpływie,w razie co jest jeszcze mostek © rafi1368
Zamek Eilean Donan nad jeziorem Loch Duich
Zamek Eilean Donan nad jeziorem Loch Duich © rafi1368
Z dala już widać most na wyspę Skye,która jak mówią jest najpiękniejszą wyspą w Anglii © rafi1368
Chwila postoju na moście na zrobienie zdjęcia
Chwila postoju na moście na zrobienie zdjęcia © rafi1368
Większość Jezior jest ze sobą połączonych i ich wody łączą się z Oceanem
Większość Jezior jest ze sobą połączonych i ich wody łączą się z Oceanem © rafi1368
Panorama gór nad Jeziorem Loch Ainort
Panorama gór nad Jeziorem Loch Ainort © rafi1368
Trafił się nam wodospad przy drodze,którą się poruszamy
Trafił się nam wodospad przy drodze,którą się poruszamy © rafi1368
Ania daje z siebie wszystko,ale lekko nie jest i musimy zdążyć na prom,na kolejną wyspę © rafi1368
Na Skye-u drogi także momentami wcięte w skały
Na Skye-u drogi także momentami wcięte w skały © rafi1368
Kamienie ułożone jeden na drugim przez piechurów w drodze powrotnej ze szlaku
Kamienie ułożone jeden na drugim przez piechurów w drodze powrotnej ze szlaku © rafi1368
Kolejne góry,tym razem w Sligachan
Kolejne góry,tym razem w Sligachan © rafi1368
W miejscowości Uig wchodzimy na pokład promu,który zabiera nas na wyspę Harris
W miejscowości Uig wchodzimy na pokład promu,który zabiera nas na wyspę Harris © rafi1368
Na miejscu po zejściu z promu na sam początek znowu ostro pod górę
Na miejscu po zejściu z promu na sam początek znowu ostro pod górę © rafi1368
Czas odnaleźć nasz nocleg,który Ania zabukowała,ale jeszcze musimy się trochę  napocić i do tego pogoda jak to na wyspie deszczowa
Czas odnaleźć nasz nocleg,który Ania zabukowała,ale jeszcze musimy się trochę napocić i do tego pogoda jak to na wyspie deszczowa © rafi1368