Czerwiec, 2012

Piątek, 15 czerwca 2012 · dodano: 15.06.2012 | Komentarze 0

Szybki przelot przez Kępę Rybacką X2 .

Czwartek, 14 czerwca 2012 · dodano: 14.06.2012 | Komentarze 0

Zjeżdżając do Jelonek od strony Śliwic natknąłem się na jakąś wycieczkę szkolną na rowerach,chyba zmierzali w kierunku pochylni,tak się domyślam.Wszyscy byli ubrani w pomarańcz,tzn.w kamizelki pomarańczowe.Między Jelonkami a Marwicą widziałem jadących w przeciwną stronę rowerzystów z sakwami,a na prostej w Nowym Dolnie miałem okazję przyglądać się lecącemu dość nisko odrzutowcowi.

Środa, 13 czerwca 2012 · dodano: 13.06.2012 | Komentarze 1

Dziś dla odmiany postanowiłem pojechać na Pasłęk,ale najpierw po drodze na Młynary zaliczyłem odcinek leśny w miejscowości Nowe Monasterzysko.Z Młynar kierunek Pasłęk,tam mały postój i znalazłem bardzo dobre pączki oblane czekoladą,ale najlepsze było nadzienie,chyba toffi,albo budyń najważniejsze,że było go dość sporo.Następnie na Śliwice,Jelonki,Stankowo i postanowiłem zjechać przez miejscowość Jezioro.Wjeżdżając do Elbląga zauważyłem Bartka001,który kierował się na Malbork,ale chwile później widziałem go już w mieście na stacji benzynowej.

Wtorek, 12 czerwca 2012 · dodano: 12.06.2012 | Komentarze 0

Ze względu na mało czasu i wcześniejsze pójście do pracy szybki przelot po Kępie.

Poniedziałek, 11 czerwca 2012 · dodano: 11.06.2012 | Komentarze 2

Kółko jak zwykle te same przed pracą,po drodze naprzeciwko Wielkiego Wierzna spotkałem Marka,który wracał z granicy chwilę porozmawialiśmy i każdy ruszył w swoim kierunku.W Młynarach napotkałem grupę rowerzystów,jadąc dalej w miejscowości Podgórze trafiłem na samochód z przyczepką na rowery,domyśliłem się,że to zapewne pojazd grupy,którą minąłem wcześniej.W Elblągu napotkałem jeszcze Marcina,który załatwiał jakieś sprawy z małżonką chwile porozmawialiśmy i pojechałem do domu.

Z ekipą...

Niedziela, 10 czerwca 2012 · dodano: 10.06.2012 | Komentarze 0

Zbiórka była na 11.00,obudziłem się wcześniej więc postanowiłem przed spotkaniem trochę pokręcić i wtedy dopiero zjechać na miejsce startu.Jednak jazda lekko się przeciągnęła więc musiałem gonić chłopaków,dogoniłem ich w Krasnym Lesie i to nie byli wszyscy dwóch było z przodu Mariusz i Lucek,od Łęcza jechaliśmy już w grupie.Natomiast w Błudowie trójka odjechała : Lucek,Marcin i Paweł,Ja z pozostałymi ruszyliśmy na Chruściel terenem.W Pogrodziu kolejne dwie osoby poleciały na Elbląg : Mariusz i Piotr.Ja z Markiem zjechaliśmy w dół do Tolkmicka,następnie Kadyny,Suchacz i w Nadbrzeżu spotkaliśmy Mareckiego i Piotra,którzy jeździli dziś z Elbląską Grupą Rowerową STOP,ruszyliśmy żwawszym tempem i przed wjazdem do miasta napotykaliśmy kolejne grupy rowerzystów i rowerzystek z tego zgromadzenia.Po obiedzie już solo pojechałem w kierunku Kadyn i tam spotkałem znowu Lucka,który zaopatrywał się w okolicznym sklepie,mówił coś o jakimś świętowaniu jakiegoś awansu,pożegnałem się i udałem się do lasu na Czarną Drogę kierując się już na Elbląg.

Ciemne chmury z każdej strony.

Sobota, 9 czerwca 2012 · dodano: 09.06.2012 | Komentarze 1

Rano do siostry zmienić łańcuch i wyczyścić napęd w drodze powrotnej widziałem Dareckiego,a dokładniej to on zauważył mnie jadąc po drugiej stronie,potem dwa kółka po Kępie Rybackiej aż do telefonu od Marka.Pojechałem do Marka i ruszyliśmy w kierunku Braniewa,gdzie Marcin i Lucek pojechali na basen,mieliśmy plan aby wyjechać im na przeciw,wokół krążyły burze ale jakimś cudem omijaliśmy je.Niestety z chłopakami nie udało się spotkać,mieli spore tempo i trochę nam brakowało do nich po każdym ich telefonie,w którym miejscu się znajdują.Więc pojechaliśmy terenem do Tolkmicka przez Rezerwat Przyrody Nowinka i wały Tolkmita,które znajdują się w lesie Kadyńskim,następnie Kadyny i zjazd na Elbląg na obiad.Po obiedzie ruszyłem już sam w kierunku Drużna,po płytach w miejsca,w których jeszcze nie byłem i po nie zbadanej stronie Drużna,potem zjazd na Elbląg i postanowiłem kolejny raz pojechać na Kępę,gdzie spotkałem znajomego,który z małżonką wybrał się tam na rower i towarzyszyłem im w drodze powrotnej do miasta.

Zachód Słońca widziany z Modrzewiny. © rafi1368

Po pracy + jazda z kumplami

Środa, 6 czerwca 2012 · dodano: 06.06.2012 | Komentarze 0

Na początek z Markiem wyskoczyliśmy na Kępę,a następnie skierowaliśmy się na Pl.Jagiellończyka na spotkanie latarkowe.Na miejscu zastaliśmy tylko Krzyśka i Mańka jeszcze chwilę poczekaliśmy i zapadła decyzja udajemy się na Kadyny.Zajechaliśmy na plażę,zrobiliśmy przerwę i powrót,trzeba było spakować się na kajaki a Marek jeszcze szedł na basen.

Po pracy z Markiem...

Wtorek, 5 czerwca 2012 · dodano: 05.06.2012 | Komentarze 0

Standardowe kółeczko i po drodze zajechaliśmy zobaczyć miejsce,w którym ostatnio zginęło dwóch młodych ludzi jadących mercem,brawura i brak doświadczenia zapewne.

Po pracy...

Poniedziałek, 4 czerwca 2012 · dodano: 04.06.2012 | Komentarze 0

Z Markiem ruszyliśmy na objazd po Kępie Rybackiej,gdzie po drodze złapaliśmy Roberta 1973 i razem ruszyliśmy na Elbląg przy rozmowie.O 17.00 na Pl.Jagiellończyka spotkanie organizacyjne w sprawie spływu kajakowego na Słupi w najbliższe święto Bożego Ciała,po spotkaniu ruszyliśmy jeszcze na małe kółko w którym wziął udział jeszcze Piotr.