Październik, 2012

Czwartek, 18 października 2012 · dodano: 18.10.2012 | Komentarze 4

Jadąc na Nogatem dostrzegłem jednostkę,która coś holowała po bliższym rozpoznaniu okazało się,że to prom z Kępin Wielkich został odholowany w drugie swoje życie.Za to bardzo widowiskowo,gdyż statek który go holował musiał płynąć zygzakiem po całym Nogacie,tak zarzucało promem.W Nowakowie remont mostu pontonowego już zakończony,samochody kursują w obu kierunkach widziałem i przejeżdżałem osobiście.Pogoda wyśmienita na jazdę co prawda rano nie było za ciepło,ale później musiałem trochę z siebie zdjąć jak słoneczko przyświeciło,jadąc na Jelenią Dolinę można powiedzieć Złota Polska Jesień tak kolorowo jest w lesie buczynowym po drodze zatrzymałem się i poszedłem w las zobaczyć czy grzyby są,znalazłem bardzo ładne młode podgrzybki.

Środa, 17 października 2012 · dodano: 17.10.2012 | Komentarze 1

Pojechałem w kierunku Pasłęka,a jak już byłem na miejscu to zajechałem jak to Robert mówi na Pączki Rafiego i owsiane ciasteczka.Dalej do miejscowości Śliwica skąd rozciąga się niezły widok na okolice,zjazd do Jelonek i większe kółko dookoła Drużna.W mieście zadzwoniłem do Dareckiego,ażeby przekazać mu naładowane akumulatorki do Aurory,po drodze przejeżdżając przez pasy na zielonym jakaś dziw.a mało co mnie nie potrąciła,tak kurw.e było śpieszno i jeszcze jakieś pulty pod nosem.Następnie do KM BIKE po dętkę na Harpagana i zjazd do domu.

Wtorek, 16 października 2012 · dodano: 16.10.2012 | Komentarze 0

Zaczęli wycinkę drzew na drodze Tolkmicko/Kadyny.Zjazd serpentyną Kadyńską tylko do skrzyżowania z Suchaczem na dole rozebrali most i objazd tylko po płytach z Suchacza,albo dla rowerów MTB skrót przez las i wyjazd koło hotelu Srebrny Dzwon.Wzdłóż krętej drogi również prowadzą wycinkę przydrożnych drzew.Za Łęczem zaczął popadywać deszcz,w mieście było tylko gorzej.

Poniedziałek, 15 października 2012 · dodano: 15.10.2012 | Komentarze 1

Rano nawet ciepło tylko jakoś mgliście i wiał dosyć mocny wiatr,ale w większości w dobrym kierunku,jadąc nad Nogatem widziałem wędkarza,który złowił dość okazałego szczupaka i właśnie niósł go do zaparkowanego na poboczu blachosmroda.W mieście pojechałem do siostry skorzystać z garażu,ażeby zrobić przekładkę łańcucha w drodze powrotnej na wjeździe do E.LECLERC-a stała policja i karetka a kawałek dalej rower i samochód na pasach,chyba potrącono rowerzystę,w chwili mojego przejazdu lekarze zakładali poszkodowanemu kołnierz ortopedyczny na szyję.Pomknąłem do domu szykować się do pracy.

Niedzielnie z ekipą i solo...

Niedziela, 14 października 2012 · dodano: 14.10.2012 | Komentarze 2

O 9.00 zbiórka przed Biedronką i chwilę czekania na Marcina,który dojechał na kolarce,dziś ruszyliśmy w las w okolicy Kwietniewa,gdzie po zaopatrzeniu w sklepie w Jelonkach rozpaliliśmy ognisko i upiekliśmy zakupione kiełbaski.Ciężko było ruszyć w drogę powrotną,ale jakoś daliśmy radę,gdyż powrót w większości z wiatrem.Na skrzyżowaniu Adamowo/Helenowo odłączyliśmy się z Markiem i pojechaliśmy jeszcze nad Nogat,po tej rundce odprowadziłem kawałek Marka w kierunku zamieszkania i cofnąłem się do domu na obiad.Po obiedzie ruszyłem już sam na Chruściel i wracałem już na latarce przez ciemny i zamglony las między Starym Siedliskiem a Młynarami.W Elblągu jeszcze podjazd na Modrzewinę.

Sobota, 13 października 2012 · dodano: 13.10.2012 | Komentarze 0

Dziś trochę dalsza okolica a mianowicie Nowy Staw,Nowy Dwór Gdański,Tujsk,Marzęcino i powrót nad Nogatem.Za Nowakowem spotkałem Dareckiego,Mirka,Mikołaja i razem z nimi udałem się na starówkę,gdzie Elbląscy rowerzyści mieli spotkanie przed pójściem na bro.Darecki i Mikołaj w nowych i eleganckich strojach.

Piątek, 12 października 2012 · dodano: 12.10.2012 | Komentarze 2

Już miałem wyjeżdżać i telefon od Marka.Ugadaliśmy się na wspólną przejażdżkę,pojechaliśmy standardową pętlą na Milejewo,Majewo,boczną drogą S22 do Kamiennika i zjazd przez Przezmark.W mieście Marek pojechał do domu a ja ruszyłem jeszcze na nocne kółko nad Nogat,gdzie za Nowakowem prawdopodobnie minąłem się z Robertem,ale pewności nie mam,gdyż było ciemno i prędkość z jaką się mijaliśmy też była nie mała.Z drogi za Bielnikiem spojrzałem na rozświetlony Elbląg wyglądał całkiem fajnie.Na koniec postanowiłem uderzyć jeszcze na Modrzewinę spojrzeć jeszcze raz na Elbląg nocą,na samej górze,gdzie droga miała swój koniec natrafiłem na sporą ilość zapalonych zniczy,nie wiem tylko z jakiego powodu ktoś je tam pozapalał,czy zdarzył się tam jakiś wypadek,trudno mi na ten temat coś powiedzieć ponieważ nic nie słyszałem,żeby coś tam się wydarzyło.

Czwartek, 11 października 2012 · dodano: 11.10.2012 | Komentarze 0

W końcu udało się wyjechać,najpierw do siostry na przełożenie łańcucha potem ruszyłem nad Nogat,gdzie spotkałem Marcina,który śmigał na kolarce po małej pogawędce ruszyliśmy już razem w kierunku Jazowej następnie chodniko-ścieżką do skrzyżowania na Adamowo.Tam na niebie widzieliśmy bardzo piękny kawałek tęczy z wyrazistymi kolorami.Zaczął zapadać zmrok i najwyższa pora była na zjazd do domu.

Poniedziałek, 8 października 2012 · dodano: 08.10.2012 | Komentarze 0

Przelot po okolicy.

Terenowy Frombork...

Niedziela, 7 października 2012 · dodano: 07.10.2012 | Komentarze 0

Zbiórka na Pl.Jagiellończyka o 9.30 i ruszyliśmy przy silnym wietrze do lasu.Po ostatnich opadach tylko w niektórych miejscach błota było sporo poza tym przemoczony piach po którym nie było łatwo się poruszać.Poruszaliśmy się drogami leśnymi,polnymi bardzo mało asfaltu,w lesie przeprawa przez rzeczkę no i niestety zaraz po tym musiałem w pięknych jesiennych okolicznościach zmieniać dętkę w przednim kole.Zaliczyliśmy grzybobranie podgrzybków brunatnych w okolicy Krzywca.Do Fromborka wjeżdżaliśmy z przelotnym opadem,w mieście postój pod biedronką na szamanie,potem wspólne zdjęcie pod pomnikiem Kopernika i powrót do Elbląga już asfaltem,pod wiatr.Skorzystałem z okazji i pojechałem ochlapać rower wodą z węża ogrodowego u Agnieszki na działce.